Mijn Kappa begint nu ineens af te takelen, eerst deed de achterruitlichten het ineens niet meer (valt nog mee te leven) maar nu doet het knipperlicht naar rechts het dus ook niet meer. Alarmlichten doen het wel (dus beiden) en links ook maar naar rechts, helemaal niets.
Wat is dit, zekering of iets anders? Wat is de oplossing? Knipperlichtrelais? En waar vind ik die?
Bedankt voor de hulp,
Dik Verduijn
Kappa 2.0 LS 1995
Knipperlicht rechts doet het ineens niet meer
Re: Knipperlicht rechts doet het ineens niet meer
Relais vervangen. Als je het knipperlicht op links aan hebt kan je wel horen waar het getik vandaan komt. Relais zit in het vak links onder de knoppen van de mistlampen.
gr,
Rob.
gr,
Rob.
Re: Knipperlicht rechts doet het ineens niet meer
Had hetzelfde probleem een paar maanden geleden.
Lag idd aan het relais. Als ik het goed heb is het de middelste van de 3 relais. Ik kan het nog wel even nakijken voor je.
Een nieuwe kost 45 euro bij Tuynder in Nootdorp, maar ik heb hem even uit elkaar gehaald en dat bimetaaltje wat verbogen. En hij doet het weer perfect.
succes
Lag idd aan het relais. Als ik het goed heb is het de middelste van de 3 relais. Ik kan het nog wel even nakijken voor je.
Een nieuwe kost 45 euro bij Tuynder in Nootdorp, maar ik heb hem even uit elkaar gehaald en dat bimetaaltje wat verbogen. En hij doet het weer perfect.
succes