Ik ben sinds zaterdag jl ook een trotse bezitter van een coupe 16v turbo van '97 uit Italie. Via Duitsland in Nederland beland en door mij net gekocht in Wageningen. Lijkt precies op die van Dylan, grigio grijs. Heeft 112.000 gelopen en ik probeer na te gaan of distributieriem al vervangen is in Italie of Duitsland.
Van binnen prachtige zwartleren stoelen, die heel veel lendesteun geven. De turbo piept lekker en geeft bij gas terugnemen een mooie naroffel. Marco, mijn monteur in Huizen zegt dat de 2liter 16 klepper turbo ook in de Delta 2 zat en dat dit geluid normaal is.
Kortom een heerlijke auto, foto's volgen nog.
ciao Thorvald
kappa coupe 4 cyl turbo.
Re: kappa coupe 4 cyl turbo.
Hey Thorvald!
G E F E L I C I T E E R D
Goed om te lezen dat er Kappa Coupe's naar Nederland worden gehaald. Ik weet zeker dat je er veel plezier aan gaat beleven!
Ik zou geen risico nemen voor wat de distributie als ik jou was.
Foto's!!!!!!!!!!
G E F E L I C I T E E R D
Goed om te lezen dat er Kappa Coupe's naar Nederland worden gehaald. Ik weet zeker dat je er veel plezier aan gaat beleven!
Ik zou geen risico nemen voor wat de distributie als ik jou was.
Foto's!!!!!!!!!!
Re: kappa coupe 4 cyl turbo.
Heren, ook mijn 1998 4 cilinder Turbo Coupe is nu in NL. Ga 'm deze week importeren, want ik werk inmiddels niet meer in Rome, en ben weer naar NL verhuisd. Komt er dus nog een bij met NL platen.
De fotos van deze staan nog op het italiaanse forum (zwart met beige leren interieur).....
De fotos van deze staan nog op het italiaanse forum (zwart met beige leren interieur).....