Wie kan helpen....
Van onze 2.4 (benzine) is de middendemper overleden. Nu zit er onder de auto de bekende driehoekige demper. Op Ebay worden twee typen middendemper aangeboden; driehoekjes en recht lopende dempers. Beiden zouden passen op de 2.4. Wie weet of dat ook zo is en wie heeft ervaring met de veel goedkopere (lees minder dan de helft van de prijs) recht lopende tussendempers?
Middendeel uitlaat
Re: Middendeel uitlaat
Ik heb een middendemper van mobility parts gemonteerd voor idd minder dan de helft. Demper was ook recht i.p.v. hoekig. De pasvorm was iets minder (ophangingspunten wat buigen e.d.) maar de demper is wel stil. Ik heb er geen spijt van.
gr,
Rob.
gr,
Rob.
Re: Middendeel uitlaat
Ik heb niet meer gewacht; de demper van ons is door midden gebroken, wat gaat dat snel, net voor de driehoek is de buis stuk. Ik heb een nieuwe driehoek besteld, die kostte 119 euro in Duitsland. Die rechte was slechts 39 euro!
Welke debiel heeft trouwens bedacht dat de moeren van de verbindingen van de uitlaat opgelast moeten zijn? Bij mij zat alles zo vast als een huis. Alles met de haakse slijper eraf en dan heb je een probleem met de verbinding met de achterdemper, daar kun je niet bij vanwege de benzine tank. Vloeken en tieren helpt niet, het is uiteindelijk gelukt. Middendemepr ligt nu in de schuur omdat ik hem tijdelijk weer aan elkaar las. De auto moet blijven rijden he. Levering is circa 4 werkdagen. Tuynder kostte overigens 168 euro ex BTW. Ebay heeft dus zin.
Welke debiel heeft trouwens bedacht dat de moeren van de verbindingen van de uitlaat opgelast moeten zijn? Bij mij zat alles zo vast als een huis. Alles met de haakse slijper eraf en dan heb je een probleem met de verbinding met de achterdemper, daar kun je niet bij vanwege de benzine tank. Vloeken en tieren helpt niet, het is uiteindelijk gelukt. Middendemepr ligt nu in de schuur omdat ik hem tijdelijk weer aan elkaar las. De auto moet blijven rijden he. Levering is circa 4 werkdagen. Tuynder kostte overigens 168 euro ex BTW. Ebay heeft dus zin.