wie kan mij vertellen hoe een kappa op lpg rijdt,
namelijk je hoort geen goede verhalen over gas auto,s
Hilbert.
kappa
Re: kappa
Hoi, rijdt sinds 2 jaar nu een kappa 2.0-20v op LPI. (gas-injectie) Rijdt echt super, totaal geen verschil met benzine. LPI was af importeur ingebouwd en de wagen heeft nu ruim 300.000 km gelopen. Geen noemenswaardige problemen ondervonden. Op LPI levert de wagen voor mijn gevoel hetzelfde of misschien nog wel iets meer vermogen, iets feller.... Octaangehalte van LPG is hoger dan benzine.
De verhalen die je hoort zijn vaak gebaseerd op "oude" gasinstallaties van tientallen jaren terug.
LPI is echt superbetrouwbaar, ben nog nooit blijven staan.
Groet Werner
De verhalen die je hoort zijn vaak gebaseerd op "oude" gasinstallaties van tientallen jaren terug.
LPI is echt superbetrouwbaar, ben nog nooit blijven staan.
Groet Werner
Eh....om de ton een kop? waar haal je die onzin vandaan. ik he met de mijne 3e eigenaar 350.000 mijlpaal net gehaald, rijd als een zonnetje, zuinig, hikt niet, geen olieverbruik, geen sores, onderhoud is het sleutelwoord....
Gewoon doen, LPI is super, rijdt meestal beter dan Benzine en zeker goedkoper...
Vragen? willem@appleisp.nl
Gewoon doen, LPI is super, rijdt meestal beter dan Benzine en zeker goedkoper...
Vragen? willem@appleisp.nl
Mensen die nooit op LPI gereden hebben blijven met die onzinverhalen komen. De oude systemen hebben dit wel in de hand gewerkt. Zelf heb ik vialle gehad en je merkte niet eens dat ie van benzine naar gas schakelde. Motor gaat langer mee omdat er geen koolafzetting plaatvind. Dus je olie blijft bruin ipv zwart.
Als je een systeem hebt wat op de auto is afgestemd start ie gewoon altijd (op benzine) en heb je wat meer vermogen (5%). kofferruimt heb je toch genoeg, dus gewoon doen.
Zelf heb ik een JTD en dat rijdt echt niet goedkoop.
Als je een systeem hebt wat op de auto is afgestemd start ie gewoon altijd (op benzine) en heb je wat meer vermogen (5%). kofferruimt heb je toch genoeg, dus gewoon doen.
Zelf heb ik een JTD en dat rijdt echt niet goedkoop.