stabilisatorstang

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
willem

stabilisatorstang

Unread post by willem »

Die stabilisator stang maakt herrie aan een kant, het klinkt naar bonken en als je de auto induwt dan hoor je het maar er is geen speling Het beste is het waarscheinlijk als kraken te omschrijven

Nou zijn die opstaande stangetjes van de stabilisator niet los leverbaar, zijn die wel te demonteren en te verwijderen en is daar wat aan onderhoud of insmeren te doen of misschien wat anders?

Alle kappa rijders nog veel rijplezier gewenst
luc

Re: stabilisatorstang

Unread post by luc »

zijn het de stabilisatorstangen van de achteras of de vooras

heb er nog wel liggen

gr luc
Percy

Unread post by Percy »

Heb ik ook gehad. Is een kappa-kwaal zei de dealer. Hij had er ook al 3 in bestelling. Kan geen kwaad zeiden ze, en met warm weer hoor je het erger dan in de winter. Heb er wel een nieuwe in laten zetten. Dit kostte me 420 euro incl. inzetten,(stang was geloof ik 200 euro) maar duurde 2 maanden voor hij binnen was. Ik zou wel een beetje oppassen met een gebruikte stang aangezien het een kappa-kwaal is.

succes Percy
willem

Unread post by willem »

nee betreft vooras zijn die er af te halen of te vetten of door een ander oem part te vervangen ???

voor de rest men zegt dat voor de vooras het subframe moet zakken bij vervangen van de as kan het niet door de stuurstangen opzij te schuiven en te demonteren???
Paul

Unread post by Paul »

Op welke pagina in het werkplaatshandboek kan je dit terug vinden?
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”