Kappa één week te koop

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
Jur

Kappa één week te koop

Unread post by Jur »

Lancisti,
De Ex-Ambassade-kappa staat één week voor mij in optie en dus moet het nu gebeuren.. Gedurende deze week staat mijn huidige Kappa te koop.
Het is een 2.4LX uit 1997, kleur groen (van dat Engelse groen) en uiteraard alle denkbare opties (CD-wisselaar, Alcantara, airco, electrisch verstelbare stoelen en spiegels (ook elec. inklapbaar), carkit etc). De auto is Lancia-dealer onderhouden en rijdt geweldig. Door mijn woon-werkverkeer (R'dam - Zwolle) staat er 242.000km op de teller.
Er is ook iets stuk en wel een portiermotortje (dealer-reparatie van EUR 360,-).
Foto's op aanvraag (kleine moeite).
De prijs is vast en is...EUR 3.500,-
(als je de carkit niet hoeft (cark-91 voor 61xx serie) dan kan er nog 150 euries af)

Ik lees het wel.
Jur
Percy

Re: Kappa één week te koop

Unread post by Percy »

Hoi jur,

welk portiermotortje is kapot? Want ik heb nog een goede liggen voor de rechtervoorportier.

gr. percy
Jur

Unread post by Jur »

Links-achter......
laj

Unread post by laj »

heb ik liggen de links achter portierslot dus als je interesse hebt hoor ik het wel

gr luc
Jur

Unread post by Jur »

Je kan natuurlijk ook mijn Kappa om het motortje heen bouwen... (-:
Marcel

Re: Kappa

Unread post by Marcel »

Hé Jur,

Durf het bijna niet te vragen maar is het je nog gelukt je Kappa te verkopen??
Hoop het wel voor je gezien de Kappa welke je op het oog hebt.

Groeten Marcel.
Jur

Re: Kappa

Unread post by Jur »

Nou, het wordt spannend moet ik zeggen. Gelukkig heb ik wat serieuze gegadigden en heb ik wat langer de tijd (en ach, lukt het niet dan mag ik de mijne gewoon houden en dat is eigenlijk ook wel fijn)
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”