Alarm

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
Martin

Alarm

Unread post by Martin »

Kan iemand mij vertellen waar de hoofdunit van het alarm (die met het slot er in) gemonteerd zit. Volgens de handleiding zou hij rechts in de bagageruimte moeten zitten, maar daar vind ik niets.
paQ

Re: Alarm

Unread post by paQ »

Nu ben ik gisteren aan carkit gaan inbouwen, die trouwens (fabriek af iig) in je kofferbak zit, in het rechtse paneel bij je benzine klep zeg maar.

de alarm box (bij mij in ieder geval) vond ik terug helemaal achterin onder het middenconsole (voorzijde dus)
als je rechts in je auto over de grod kruip, zie je onder je dashboard kastje links tegen de middenconsole in dezelfde blekleding als je vloerbekleding een klepje weggemoffeld zitten.
je moet goed kijken, want alleen de naad valt op.
Deze kun je eruit trekken.

de module die je dan bovevaan/achter ziet zitten, dát is de alarm module. Althans, dat staat er bij mij zo op...
met wat vrotten krijg je die er zo uit. Er zit niet meer op dan een grote stekker en 3 schakelaartjes, maar wat die doen heb ik geen idee van...

ik geloof echter dat het slot voor je sleutel te programmeren idd weer in je kofferbak zit, ergens bij dat paneel wat ik eerder beschreef, maar volgens mij is dat om je sleutels te voorzien van de lancia codering.
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”