gezocht: achterklep Y10 zwart model t/m 1993, en vraag over interieur (Alcantara)

Discussie en vraagbaak over de Ypsilon, Y10 en A112
Ronald Mes

gezocht: achterklep Y10 zwart model t/m 1993, en vraag over interieur (Alcantara)

Unread post by Ronald Mes »

Sinds kort ben ik in het bezit van een Y10 Selectronic uit 1992. De vorige eigenaar heeft een poging gedaan om de achterklep in kleur van de auto te spuiten (donkerblauw) maar da's niet echt goed gelukt. Ik ben daarom op zoek naar een originele zwarte achterklep voor mijn Yppi.

Voorts zit er een mooi blauw Alcantara interieur in. Mijn vraag hierover is hoe ik dit het beste kan reinigen en onderhouden.

Groetjes uit Spijkenisse,
Ronald Mes
Koen

Re: gezocht: achterklep Y10 zwart model t/m 1993, en vraag over interieur (Alcantara)

Unread post by Koen »

Ik heb je een e-mail gestuurd met informatie over Alcantara (PdF in bijlage).
Ik weet niet van welke site ik dat heb gehaald. Zodus kan ik hier geen link plaatsen.
Koen
Bob Mesman

Re: gezocht: achterklep Y10 zwart model t/m 1993, en vraag over interieur (Alcantara)

Unread post by Bob Mesman »

Op het Delta-forum is ook eens iets geschreven over alcantara.
Ronald Mes

Unread post by Ronald Mes »

@ Koen,ik heb geen e-mail binnen gekregen.....
Lancialover

Unread post by Lancialover »

Jammer dat de achterklep is meegespoten, die zwarte achterklep maakt juist onderdeel uit van het design. Kun je hem niet zelf overnieuw overspuiten dan? Is niet zo gek moeilijk bij zo'n achterklep hoor.

Zitten er verder geen roestplekken aan de achterklep? Dan zou ik gewoon proberen hem over te spuiten, ik heb nog wel een zwarte achterklep staan, maar die heeft wel wat roest. Als je interesse hebt kan ik je wel wat foto's sturen!
Koen

Unread post by Koen »

2e x gestuurd naar e-mailadres dat je verkrijgt als je direct via deze site repliceert (rode letters).
Koen
Post Reply

Return to “NL65 Ypsilon, Y10, A112”