Gaan er nog meer FFF eigenaren (met hun auto's) naar Coppa Bella Macchina op zondag 8juni? Een vriend van me gaat er al jaren achtereen met zijn 3500GT naartoe en vind dit het hoogtepunt van het jaar op klassieker gebied. Ik ga nu voor de eerste keer met de Flavia cabrio en hoop wat mede Lancia F eigenaren tegen te komen.
http://www.coppabellamacchina.be/
Vriendelijk groet,
Marcel
Flavia cabrio 1965
Coppa Bella Macchina
-
Peter Coolsma
Re: Coppa Bella Macchina
Je hebt poetsers en rijders...

Ik val overigens een beetje in beide categorieen. Toch doet zo'n statisch concours me niet zoveel. Evengoed veel plezier alvast!
Ik val overigens een beetje in beide categorieen. Toch doet zo'n statisch concours me niet zoveel. Evengoed veel plezier alvast!
-
Bart Verbeek
Re: Coppa Bella Macchina: Zondag 8 juni!
Nou Peter
Ik heb me ook al ingeschreven voor coppa bella macchina. Een ruim scala aan oldtimers komt telkens op dit evenement af! Jaar na jaar zwelt het aantal wagens ook aan, zodat nu enkel oldies toegelaten worden na voorinschrijving! Dus zeker inschrijven voor de liefhebbers.
Ook dit jaar gaat de LCB met een handvol: augustas,appias,aurelias, fulvias, flavias en betas.
Je maakt het evenement zo statisch als je zelf wilt: er is een mooie toog alwaar frisse Palm wordt geserveerd, zodat je de dag erg statisch kan doorkomen (en je wel op zoek moet naar een Bob om je thuis te voeren) MAARRRRRRR, je kan ook mee doen met de bolleke-pijl rit die elk jaar weer langs fijne weggetjes komt.
Dan zie je in je spiegels eens iets anders dan Fulvias.
Dus Marcel: tot volgende week zondag!
Peter, bedenk je snel en kom ook af!
en qua poetsen: de (vuile) rode baron is al niet meer gepoetst sinds augustus 2007. Oepsssss
Ik heb me ook al ingeschreven voor coppa bella macchina. Een ruim scala aan oldtimers komt telkens op dit evenement af! Jaar na jaar zwelt het aantal wagens ook aan, zodat nu enkel oldies toegelaten worden na voorinschrijving! Dus zeker inschrijven voor de liefhebbers.
Ook dit jaar gaat de LCB met een handvol: augustas,appias,aurelias, fulvias, flavias en betas.
Je maakt het evenement zo statisch als je zelf wilt: er is een mooie toog alwaar frisse Palm wordt geserveerd, zodat je de dag erg statisch kan doorkomen (en je wel op zoek moet naar een Bob om je thuis te voeren) MAARRRRRRR, je kan ook mee doen met de bolleke-pijl rit die elk jaar weer langs fijne weggetjes komt.
Dan zie je in je spiegels eens iets anders dan Fulvias.
Dus Marcel: tot volgende week zondag!
Peter, bedenk je snel en kom ook af!
en qua poetsen: de (vuile) rode baron is al niet meer gepoetst sinds augustus 2007. Oepsssss
-
Lucas Geheniau
Re: Coppa Bella Macchina: Zondag 8 juni!
Oh? Dan kom je dus niet op de Barbeque? ;-(
-
Bart Verbeek
Slecht nieuws voor iedereen die er niet was:
het had de opbrengst van een goeie jachtpartij kunnen zijn:
2 augusta's
2 Aurelia B20's
3 Fulvia Zagato's (broederlijk naast mekaar: S2 1300, S1 1300 en een 1600)
1 Fulvia Berlina
1 Appia 1e serie
1 Flavia Vignale (die van Marcel)
maaaaar ook een ander aanbodje: Bugatti typ13 Bresscia (met chauffeur uit zelfde bouwjaar) die het lanciahoekje had uitgekozen voor een fotoshoot met draaiende motor! JUMMIE!
Een schitterende Talbot Lago met one-off body; een schitterende pre-war AstonMartin, een jaren dertig Bentley LeMans, een Bugatti met Gangloff body; een Fiat Granluca (?) prachtig ding welliswaar; en ik vergeet ongetwijfeld nog honderden auto's die een blik waardig waren....
De foto's moet je er zelf maar bij verzinnen, de camera lag op de livingtafel te wachten om mee te gaan...
Bart
het had de opbrengst van een goeie jachtpartij kunnen zijn:
2 augusta's
2 Aurelia B20's
3 Fulvia Zagato's (broederlijk naast mekaar: S2 1300, S1 1300 en een 1600)
1 Fulvia Berlina
1 Appia 1e serie
1 Flavia Vignale (die van Marcel)
maaaaar ook een ander aanbodje: Bugatti typ13 Bresscia (met chauffeur uit zelfde bouwjaar) die het lanciahoekje had uitgekozen voor een fotoshoot met draaiende motor! JUMMIE!
Een schitterende Talbot Lago met one-off body; een schitterende pre-war AstonMartin, een jaren dertig Bentley LeMans, een Bugatti met Gangloff body; een Fiat Granluca (?) prachtig ding welliswaar; en ik vergeet ongetwijfeld nog honderden auto's die een blik waardig waren....
De foto's moet je er zelf maar bij verzinnen, de camera lag op de livingtafel te wachten om mee te gaan...
Bart
-
Marcel
Helemaal mee eens Bart,
Ik heb hier auto's gezien die ik nog nooit, of al heel lang niet meer-, gezien heb. Die Talbot Lago en de Bugatti waren erg speciaal. Een leuk evenement, volgend jaar ben ik er weer bij, al was het alleen al om de gezellige relaxte sfeer en de mooie locatie.
Deze paar Lancia-hoek foto's vond ik al op het net:
http://www.flickr.com/photos/8273909@N05/2562390734/
Marcel
Ik heb hier auto's gezien die ik nog nooit, of al heel lang niet meer-, gezien heb. Die Talbot Lago en de Bugatti waren erg speciaal. Een leuk evenement, volgend jaar ben ik er weer bij, al was het alleen al om de gezellige relaxte sfeer en de mooie locatie.
Deze paar Lancia-hoek foto's vond ik al op het net:
http://www.flickr.com/photos/8273909@N05/2562390734/
Marcel