Trekhaak voor Fulvia?

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Willem Wittenberg

Trekhaak voor Fulvia?

Unread post by Willem Wittenberg »

Weet er iemand of er ooit een trekhaak voor de Fulvia type 2 is gemaakt?
Ik weet het is geen gezicht, maar ben momenteel bezig met de restauratie van een kleine oude (1962) italiaanse houten speedboat en nou lijkt het mij gewoon mooi om met deze combinatie volgend jaar zomer rond te toeren (heb nog geen vaarbewijs :-). Iemand enig idee waar deze te vinden?

alvast bedankt

Willem
Peter Coolsma

Re: Trekhaak voor Fulvia?

Unread post by Peter Coolsma »

Weet eigenlijk wel zeker van niet. Lastig - je zou door het plaatwerk onder de bumper heen, gaten moeten maken; en dan maar hopen dat er achter voldoende "vlees" zit om een trekhaak op te lassen.
Jorn

Unread post by Jorn »

Of het van de fabriek af is weet ik niet maar ik heb meerdere Berlina's (op foto's) gezien die een trekhaak hadden. Zie bvb ook http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... 987&t=3960

Beste groet,
Jorn
Joop

Unread post by Joop »

Ja zeker zijn ze gemaakt!, ik heb er eentje liggen (helaas niet hier in Nederland, ligt nog bij mijn
spullen in het engelse te samen met HF onderdelen.)
Maar het is een originele trekhaak systeem voor een 2e serie Fulvia.

Gr, Joop
Ps. zal wel eens ff kijken of ze ern een foto van kunnen maken.
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

Voor kleine boten hoef je toch geen vaarbewijs te hebben? of is dat alleen voor zeilboten zo?
Bob Mesman

PS: wel beloven dat je de trekhaak ombouwt tot een met afneembare kop....
jojo

Unread post by jojo »

vaarbewijs heb je nodig bij een motor boot langer dan 15mtr en/ of als hij harder kan dan 20km/uur.
(op een waterscooter heb je dus ook een vaarbewijs nodig om dat die dus harder dan 20km/uur kan)
Peter Coolsma

Unread post by Peter Coolsma »

Klinkt leuk hoor! Beetje Riva-achtig? Dan zal-ie zeker harder dan 20 halen dunkt me.
Joop

Unread post by Joop »

Maar Bob toch ombouwen is toch een doods zonde , we gaan toch alleen voor als het origineel is onder
onze Fulvia's......ben trouwens wel benieuwd hoe het staat onder een .....HF :-)

Gr, Joop
Bob Mesman

Ben ook erg benieuwd hoe het staat met een caravan achter je HF!!!
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”