Fulviameeting nu zaterdag

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Bart Verbeek

Fulviameeting nu zaterdag

Unread post by Bart Verbeek »

Jawel

Het begint op te korten. Nu zaterdag verschijnen we allen ten tonele met onze versgepoetste Fulvia(Lucas!), afspraak dus om 09h00 voor een lekker ontbijtje en een heerlijk bakje troost.
Zij die van "Heinden en Verren" komen, we vertrekken pas om 10h30, dus geen gestress.

Dit jaar gaan we jullie per equipe €12 moeten lichter maken, dit heeft alles te maken met voedsel, zowel aan een afvoer ervan. 's Ochtends ontbijt en 's middags een stevige hap zitten in de prijs. O ja de afvoer; dat zal wel de plee zijn die we huren aan Huibs Knutselpaleis. ;-)

Voor ik het vergeet te vermelden, breng zeker een plastic flesje mee, met dopje. Een leeg drankflesje volstaat prima. Wat de bedoeling hiervan is, zal jullie ten gepasten tijde gemeld worden.

We hebben ook dit jaar geprobeerd een leuke balans te vinden tussen een leuke rit, het gezellig samenzijn en het bourgondische deel. Huib bokst ook dit jaar weer een geweldig roadbook in mekaar dat alle geneugten aan mekaar rijgt.

Hopelijk is het weer geen spelbreker en mogen we het prachtige weer van de maand juli verwelkomen.

tot zaterdag!

Huib en Bart
Ramon

Re: Fulviameeting nu zaterdag

Unread post by Ramon »

mijn navigator zal mijn zoon van 2,5 zijn. Is dat een probleem of kan ik achter iemand aanrijden? ;)

groet,

Ramon
Joop

Unread post by Joop »

Navigator ....daar heb ik helemaal niet aangedacht.....
Bart Verbeek

Ramon, Joop en de rest...

een navigator is niet echt van doen, je kan lekker achter elkaar aan rijden. Iedereen krijgt een mooi en duidelijk roadbook verduidelijkt met kaartjes, dus je kan perfect volgen.

Verleden jaar reed er een japans koppel mee, ze konden geen letter nederlands en ze zijn toch aan het avonddis geraakt, .....

Als je in een collone Fulvia's hangt, is het echt rijden met de glimlach; elke vierkante centimeter van je spiegels is gevuld met de Italiaanse glorie. Je zou er bijna extra spiegels voor op je spatborden schroeven.
Huib

Unread post by Huib »

Wannes zou Lien nog uit kunnen lenen aan Joop. Maar of ie dat gaat overleven ... ...?!?!?
Bart Verbeek

Tja,

de 2 vorige chauffeurs, Flip en Jean zijn er dit jaar niet meer bij!!!

TOEVAL????
Huib

Unread post by Huib »

Dat bedoel ik.
lien

Unread post by lien »

die mannen waren nooit aangekomen zonder mij!!!!
Flip

Unread post by Flip »

ik had inderdaad nu nog ergens in de bossen aldaar rondgezworven.
intussen een baard tot aan mijn knieen, drinken uit de sloot en me voeden met de etenswaren die je daar aantreft.

dankzij de uitstekende navigatie van Lien is me dit bespaard gebleven.

wel jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn.

flip
koos

Unread post by koos »

Heeft iemand ook het adres van het atelier van huib ,ben er een keer geweest maar reed toen achter joop aan moest toen alle zeilen bijzetten om hem te volgen ,had toen ook het raam los zo kon ik hem niet kwijtraken.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”