Mijn knipperlichten knipperen traag. Hij is maar kort aan en langer uit. Tevens wordt de cligniateur (excuses als ik het verkeert type) ontzettend warm, heet zelfs.
Waarschijnlijk een defect aan het ding.
Wie heeft hier ervaring mee en waar zou ik een nieuwe cligniateur kunnen krijgen.
Groetjes Ron.
Traag knipperende knipperlichten
Re: Traag knipperende knipperlichten
Zit de bedrading bij de lampen in de voorbumper wel goed
Die heb ik pas opnieuw aangesloten. De zwarte draad op het klemmetje met het aarde teken en de blauwe draad op het andere klemmetje.
Ik kan wel proberen de draadjes los te klemmen. Misschien is er inwendig een sluiting.
Alvast bedankt,
Ron.
Ik kan wel proberen de draadjes los te klemmen. Misschien is er inwendig een sluiting.
Alvast bedankt,
Ron.
Heb je wel het juiste wattage aan lampjes? Anders raakt het knipperrelais in de war.
Bij mij was het knipperrelais ook een keer stuk. Gewoon een universeel relais van de autoshop, en klaar is kees. Knippert nu lekker rustig. En ik heb meteen een voorziening gemaakt voor gevarenlichten, met een klein extra schakelaartje. Wel zo veilig.
Bart
Bij mij was het knipperrelais ook een keer stuk. Gewoon een universeel relais van de autoshop, en klaar is kees. Knippert nu lekker rustig. En ik heb meteen een voorziening gemaakt voor gevarenlichten, met een klein extra schakelaartje. Wel zo veilig.
Bart
Het knipperlicht doet het nu weer naar behoren. Alles gecontroleerd geen fouten in de aansluiting kunnen constateren. Echter nog niet helemaal tevereden. Zal even bij een autoshop langsgaan voor een knipperrelais, mogelijk dat hij dan iets beter knippert.
Bedankt.
Bedankt.
Wat betreft die alarmknippers - bij een S1 kun je daarvoor ideaal de linker van de drie "pianotoetsen" gebruiken.