Gezien het feit dat mijn Fulvia pas gerestaureerd is en gespoten, maak ik me zorgen over hetgeen ik las over "crossen in de bossen", tijdens de rit.
Het is toch niet zo dat indien ik deelneem aan de rit ik mijn auto weer naar de spuiter kan brengen.
Maak me daarover toch wel een beetje zorgen.
Maar gezien menige fulvia bezitter zuinig is op zijn auto zal dit wel meevallen, hoop ik ??
Fulvia meeting
Re: Fulvia meeting
Ron, maak je geen zorgen, we zijn allemaal trots op ons bezit, het gaat hier over bospaadjes met de nodige hobbels, niets competitie, maar alles "kassie an" in je eigen tempo, wat opvalt is dat er ook dan geen kraakjes en piepjes zijn waar te nemen in de Fulvia, kom lekker genieten met je nieuw opgebouwde auto, als het weer meezit heb je een heerlijke dag, Henk
Ron
Maak je geen zorgen, er is aan iedereen gedacht. Verleden jaar hadden we dit succes van het 'bobbejaan-baantje' niet verwacht, en voorzagen we in een alternatieve route.
Dit zullen we ook dit jaar doen, (waarschijnlijk de zelfde route, niemand kent deze, omdat simpelweg niemand deze gereden heeft)
We rijden allen met elegante dames, niet met Samurai-derivaten, maar af en toe mag je eens gek doen hé!
We hopen dat je er bij bent zaterdag!
groetjes
Maak je geen zorgen, er is aan iedereen gedacht. Verleden jaar hadden we dit succes van het 'bobbejaan-baantje' niet verwacht, en voorzagen we in een alternatieve route.
Dit zullen we ook dit jaar doen, (waarschijnlijk de zelfde route, niemand kent deze, omdat simpelweg niemand deze gereden heeft)
We rijden allen met elegante dames, niet met Samurai-derivaten, maar af en toe mag je eens gek doen hé!
We hopen dat je er bij bent zaterdag!
groetjes
Bedankt voor jullie reacties,
is een hele geruststelling. Nu nog zorgen dat ze op tijd af komt.
Groetjes en hopelijk tot dan.
Ron.
is een hele geruststelling. Nu nog zorgen dat ze op tijd af komt.
Groetjes en hopelijk tot dan.
Ron.