Fulvia dag, wanneer ook al weer?

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Bob Mesman

Fulvia dag, wanneer ook al weer?

Unread post by Bob Mesman »

Ik weet dat er een tijdje terug weer over gedacht werd een nieuwe Fulvia dag te organiseren, na het grote succes van vorig jaar, maar is er al besloten op welke dag dit zou gaan plaatsvinden? Ik probeerde het net terug te zoeken, maar kon niets meer vinden.
Bob Mesman

Re: Fulvia dag, wanneer ook al weer?

Ah, heb het nu toch gevonden. Is er al meer informatie? Als ik nu toch een topic heb opgestart, moeten we er ook wat mee doen he? En ik ben nieuwsgierig geworden....
Henk

Unread post by Henk »

Ja Bob, ik kijk ook uit naar deze dag, vorig jaar een heerlijke ongedwongen dag gehad, heerlijk ontbijt, "crossen in de bossen" en puzzelen met onze Japanse vrienden uit Belgie, om bij het restaurant te komen dat verscholen lag tussen de maisvelden.
Drie weken geleden kwam ik op Spa- Franchochamps, Bart tegen hij vertelde mij dat het dit jaar weer feest zal zijn, ik hoop dat er nog meer Fulvisti zullen zijn, allen tot ziens op 26 augustus, groeten uit Bantega
Bart Verbeek

Unread post by Bart Verbeek »

Beste Fulvisten

Zaterdag 26 augustus is het weer zo ver.

De grondslagen voor een meer dan geweldige rit worden momenteel nog gelegd!
Een fijne attentie voor de rijders is gisteren (letterlijk tussen pot en pint) bedisseld.

Meer nieuws volgt ongetwijfeld snel.

groetjes

Huib en Bart
Rolf

Unread post by Rolf »

Bart,

Is er ook een datum waarvóór je je moet aanmelden, ben nog bezig om te regelen dat het me lukt maar is nog niet zeker. Trouwens, hoe laat starten we 's ochtends? Moet eerst nog "even" uit Groningen komen.

Rolf
johan

Unread post by johan »

Ja Lancisten wij kijken er erg naar uit, vorig jaar was het super gezellig en het ging er nogal ........ flink aan toe tijdens de rit.......... veeeeeeel stof en snelheid :-) ...en zo hebben we het graag. !
Gr
Johan
Bob Mesman

Ja, poetsen vantevoren is leuk, maar wel zonde van je tijd.
Peter Coolsma

Unread post by Peter Coolsma »

Ai. Valt wel weer erg midden in mijn vakantie. Mijn aanwezigheid onder heel groot voorbehoud.
Joop

Unread post by Joop »

Beste Huib en Bart,

Naar aanleiding van alle verhalen van de vorige rit wil ik deze keer wel graag bij zijn .

Gr, Joop
Bob Rockland

Unread post by Bob Rockland »

Ha Fulvisti

Ik ben er zeer zeer zeker bij, was echt erg leuk vorige keer,

vooral de rollercoaster!

groesten
Bob
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”