Hallo,
Mijn knipperlicht was uitgevallen. Eerste gedachte was de schakelaar aangezien deze bij aanschaf niet werkte. Doormeten geeft echter goed resultaat. De klingelateur heeft een hoog verlies. Ik moet nog beter meten maar zal deze preventief vervangen.
Probleem is nu dat ik slecht contact krijg over de stuurschakelaar. Het lijkt of de koperen schuifjes/lipjes niet goed genoeg contact maken. Heeft iemand tips? Of is er iemand die een omkeerbare manier heeft om de schakelaar met een betere verbinding (stekker) te verbinden?
Groet,
Lucas Agema
contact knipper/grootlict schakelaar
Re: contact knipper/grootlict schakelaar
Da's toevallig ik heb ook dat probleem, ik hoor hem wel tikken maar zie niks aan mijn knipper lichten....
lampje zijn ok.....wat kan dat zijn?
Gr, Joop
lampje zijn ok.....wat kan dat zijn?
Gr, Joop
Re: contact knipper/grootlicht schakelaar
Er zou, als hij tikt, een stroomkring moet zijn. Dit lijkt dan op een kortsluiting na de klingelateur.
Ik heb echter nagenoeg geen spanning na de klingelateur. Bij doorverbinden van de contacten in de stuurkolom doet het knipperlicht het dan ook niet. Ik moet nog kijken of een andere klingelateur verbetering geeft.
En dan natuurlijk nog het probleem om goed contact met de stuurschakelaar te krijgen. Die koperen lipjes zijn voor mij niet te controleren. Weet jij zeker dat dit bij jou goed aansluit?
Groet,
Lucas Agema
Ik heb echter nagenoeg geen spanning na de klingelateur. Bij doorverbinden van de contacten in de stuurkolom doet het knipperlicht het dan ook niet. Ik moet nog kijken of een andere klingelateur verbetering geeft.
En dan natuurlijk nog het probleem om goed contact met de stuurschakelaar te krijgen. Die koperen lipjes zijn voor mij niet te controleren. Weet jij zeker dat dit bij jou goed aansluit?
Groet,
Lucas Agema
Re: contact knipper/grootlicht schakelaar
Hoi,
Alles schoonmaken en een nieuwe klingelateur en het werkt weer perfect. Beter dan voorheen dus de klingelateur zal wel een langzame dood aan het sterven zijn geweest.
Groet,
Lucas Agema
Alles schoonmaken en een nieuwe klingelateur en het werkt weer perfect. Beter dan voorheen dus de klingelateur zal wel een langzame dood aan het sterven zijn geweest.
Groet,
Lucas Agema