Meer foto's zijn te vinden op: www.FulviaCoupe.com
Striping Fulvia
Striping Fulvia
We hebben deze week oa aandacht besteed aan het uiterlijk van onze Winter Trial - Fulvia. Zie hier het resultaat:

Re: Striping Fulvia
Dit ziet er goed uit,ik dacht dat ik een grote lancia sticker had maar deze beslaat het gehele dak .
De kleur stelling is heel mooi!
Veel succes in de wintertrail.
Gr Koos uit tuk
De kleur stelling is heel mooi!
Veel succes in de wintertrail.
Gr Koos uit tuk
Re: Ierland ?
Haha, dat meen je niet. Daar heb ik nooit over nagedacht. Gewoon 3 kleuren, net als de Nederlandse vlag. Afhankelijk van hoe je er naar kijkt, klopt het altijd wel. Maar in dit geval is het logisch om de vlag te zien alsof het boven de tekst Lancia - Italia staat. en dan klopt het inderdaad niet....
Nou ja, jammer dan.
Nou ja, jammer dan.
In het verlijden gebuurde dat ook bij Fanalone van de Jolly Club, ik heb foto van die tijd waar de kluren omgekeerd waren, dat gebuurde toen I.V.M. tijd te koort.
Groeten en succes
Giorgio
PS . Ik zou personelijk gaan veranderen is toch fout van de reclame bureau?
Maar ja jammer dan.
Groeten en succes
Giorgio
PS . Ik zou personelijk gaan veranderen is toch fout van de reclame bureau?
Maar ja jammer dan.
Hoi Giorgio,
Nou dat is bij ons eigenlijk ook het geval. We hebben de fout aan ons zelf te danken, wij hebben de bestanden aangeleverd, hebben bij het drukken, uitsnijden en plakken gestaan en is ons het niet opgevallen....Goed om te weten dat we niet de eersten zijn met deze fout...
Heb je die foto van de Jolyclub trouwens voor mij? Ik ben wel benieuwd hoe die Fanalone er uit ziet (zag).
Wat vind je trouwens van dat Lancia logo op het dak? Stoer niet? Sign-a-rama Groningen maakt die zo groot of klein als je die wilt hebben, per stuk of per 100 maakt niet uit. Die hebben trouwens ook de sticker van Cavelleria gemaakt. Ik zag die bij Huib op zijn auto, en aan gezien we altijd een heer in het verkeer zijn.....
groet,
Henri
Nou dat is bij ons eigenlijk ook het geval. We hebben de fout aan ons zelf te danken, wij hebben de bestanden aangeleverd, hebben bij het drukken, uitsnijden en plakken gestaan en is ons het niet opgevallen....Goed om te weten dat we niet de eersten zijn met deze fout...
Heb je die foto van de Jolyclub trouwens voor mij? Ik ben wel benieuwd hoe die Fanalone er uit ziet (zag).
Wat vind je trouwens van dat Lancia logo op het dak? Stoer niet? Sign-a-rama Groningen maakt die zo groot of klein als je die wilt hebben, per stuk of per 100 maakt niet uit. Die hebben trouwens ook de sticker van Cavelleria gemaakt. Ik zag die bij Huib op zijn auto, en aan gezien we altijd een heer in het verkeer zijn.....
groet,
Henri
Ik heb fotos maar geen scanner , de jolly club uitfuring waren als volgende:
carroserie mestaal oranie of rood, witte motorkap, en dan de italianse tricolore met half breede van af de luchtapper tot naar het begin van de motorkap selfs.
Bij sommige autos heb gezien dat de tricolore andersom was gedaan.
Kijk op www.lanciafulvia.it daar stan veel fotos van fulvias in alle uitfoering.
Ik heb zelf originele fotos met de kleuren op de vrkeerd richinting.
Beste 2006 an iedereen
Giorgio
carroserie mestaal oranie of rood, witte motorkap, en dan de italianse tricolore met half breede van af de luchtapper tot naar het begin van de motorkap selfs.
Bij sommige autos heb gezien dat de tricolore andersom was gedaan.
Kijk op www.lanciafulvia.it daar stan veel fotos van fulvias in alle uitfoering.
Ik heb zelf originele fotos met de kleuren op de vrkeerd richinting.
Beste 2006 an iedereen
Giorgio
Hoi,
Ik zie in het rijtje verschillende Fulvia's Coupé op jouw site dat je geen onderscheid maakt tussen de S1 1.3 en S1 1.3S. Daar zitten mijns inziens toch voldoende verschillen in om ze afzonderlijk te behandelen.
Gr-P
Ik zie in het rijtje verschillende Fulvia's Coupé op jouw site dat je geen onderscheid maakt tussen de S1 1.3 en S1 1.3S. Daar zitten mijns inziens toch voldoende verschillen in om ze afzonderlijk te behandelen.
Gr-P
Lolke, Henri, ziet er goed uit! Succes met de laatste loodjes van de voorbereiding. Er rijden 3 1600's mee dus aan fulvia's geen gebrek. En heb je je tank probleem opgelost? Ik heb nog een paar gr4 80l tanks mocht je interesse hebben. Begreep van de organisator dat de afstand tussen de pompen een 'issue' is.
Maar belangrijker: veel succes!!
Peter
Maar belangrijker: veel succes!!
Peter