Op ebay.fr wordt vaker een 1970 Fulvia Rallye 1,6 HF Fanalone aangeboden, volgens omschrijving groupe 3 en ex monte carlo en tour de corse. De auto heb ik denk ik al vijf a zes keer "verkocht" zien worden op ebay.fr. Vreemd genoeg blijft dezelfde verkoper de auto wel iedere keer opnieuw aanbieden en hebben de eerdere "winnende" bieders nooit negative feedback van hem gekregen, hoewel de deal kennelijk niet is doorgegaan.
Laat de verkoper zijn eigen vrienden meebieden om de prijs zo op te drijven en kent iemand de auto?
Happy motoring!
fanalone die vaker op ebay wordt aangeboden, wie kent haar?
Re: fanalone die vaker op ebay wordt aangeboden, wie kent haar?
Ik snap er ook niets van ,je kunt uit niets opmaken dat de deal niet door is gegaan of op een andere manier is afgeketst.
Heb eens meer foto`s opgevraagd en ook gekregen.
Gr Koos
Heb eens meer foto`s opgevraagd en ook gekregen.
Gr Koos
Hoi Jorn,
Heb deze auto ook al vaker gezien dat hoij te koop stond, en is inderdaad vreemd....want als je iets niet afneemt heb je een hoop gezeur bij ebay.......maar dat hij dan weer net zo makelijk te koop aanbiedt vreemd....
Groetjes,
Joop
Heb deze auto ook al vaker gezien dat hoij te koop stond, en is inderdaad vreemd....want als je iets niet afneemt heb je een hoop gezeur bij ebay.......maar dat hij dan weer net zo makelijk te koop aanbiedt vreemd....
Groetjes,
Joop
Koos,
Zou jij mij die foto's wilen zenden, ik ben wel benieuwd of de auto misschien veel slechter is dan op die kleine foto's te zien is (?). Klopt het dat er op het Italiaanse forum er ook al een discussie over is geweest (mijn Italiaans is erg beperkt en ik zie wel iets staan wat er op lijkt maar begrijp er nagenoeg niets van)
Happy motoring!
Zou jij mij die foto's wilen zenden, ik ben wel benieuwd of de auto misschien veel slechter is dan op die kleine foto's te zien is (?). Klopt het dat er op het Italiaanse forum er ook al een discussie over is geweest (mijn Italiaans is erg beperkt en ik zie wel iets staan wat er op lijkt maar begrijp er nagenoeg niets van)
Happy motoring!