film
Re: film
Dag Giorgio, ik heb een filmpje van 7 minuten, jou prachtige auto staat er ook op, alleen gefilmd op de startstreep, verder in het rijden kom je niet voor, helaas, dit komt omdat wij als een soort Christian Albers op bijna de laatste plaats stonden opgesteld, jij en de snelle jingens heb ik nooit meer gezien jullie waren te snel weg, maar uiteindelijk reden wij ook flink door en zijn alleen maar ingehaald door die duivelse Delta's.
Vele anderen staan er gekleurd op, het is een leuk filmpje waarin ik Flip en Bob herken, waarin veel ingehaald worden en velen ingehaald worden, met o.a.een kamikaze inhaalactie van Chris in de Zagato
Als iemand dit filmpje op het net kan plaatsen stuur ik het op, het is 700 mb, greetz Henk
Vele anderen staan er gekleurd op, het is een leuk filmpje waarin ik Flip en Bob herken, waarin veel ingehaald worden en velen ingehaald worden, met o.a.een kamikaze inhaalactie van Chris in de Zagato
Als iemand dit filmpje op het net kan plaatsen stuur ik het op, het is 700 mb, greetz Henk
Re: film
Ik heb 2 kleine filmpjes (tussen 2 en 3 MB) geplaatst, inclusief windgeruis:
1
2
Misschien kan iemand roepen wie er dan voorbijrijdt.
Henk, ik denk dat ik ook wel op je video sta: JMP-748. Rijd jij in de bruine auto die begint met DM?
Kan je het filmpje niet wat kleiner maken? Anders is een torrent misschien een goed idee?
1
2
Misschien kan iemand roepen wie er dan voorbijrijdt.
Henk, ik denk dat ik ook wel op je video sta: JMP-748. Rijd jij in de bruine auto die begint met DM?
Kan je het filmpje niet wat kleiner maken? Anders is een torrent misschien een goed idee?