Fulvia berlina

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Berry van Boxel

Fulvia berlina

Unread post by Berry van Boxel »

@ Joop: Ik zou nog eens wat foto's van mijn Berlina posten: beter laat dan nooit zal ik maar zeggen.
Ik heb de auto afgelopen weekend na twee jaar weer eens buiten gereden. Met een nieuwe accu startte hij in 1 keer... Kwaliteit kent geen tijd. Zoals te zien is de dorpel nu aan de beurt. Laat maar eens horen wat de kenners van mijn gepruts vinden!

Groeten,

Berry

Image

Image

Image

Image
koos

Re: Fulvia berlina

Unread post by koos »

Vol houden en doorgaan een hele boel mensen haken af na lange tijd er niet meebezig te zijn geweest,
het laswerk ziet er goed uit .
Gr Koos uit tuk
Joop

Unread post by Joop »

Hallo Berry,

Leuk om de foto's te zien en ik sluit me bij Koos aan
berlina afmaken en heerlijk mee rijden want ze worden
alleen maar zeldzamer...

Groeten,
Joop
Mathias

Unread post by Mathias »

Veel succes met de verdere werken, niets anders dan respect voor zo'n uitdagingen! (ben liefhebber van dit model maar m'n vriendin niet :( )
Huib Geurink

Unread post by Huib Geurink »

Andere vriendin?
Arno Elert

Unread post by Arno Elert »

andere vriendin helpt niet….Berlina is inderdaad niet een sexy autootje,.. een Alfa Romeo Giulia is wel een geslaagd vierkant doosje.. . Mathias, dit zijn die spaarzame momenten dat je juist wel naar een vrouw moet luisteren wanneer het om auto's gaat....
Arjan

Unread post by Arjan »

"Beauty lies in the eye of the beholder..."
Kijk zondag op Zandvoort zelf maar naar m'n Fulvia 2C in Blu Lancia...

Hoe ''anders'' toch heel mooi kan zijn...
Toegegeven, echt sexy is anders, maar niet elke man heeft dan ook een vrouw aan zijn zijde...
Arno

Unread post by Arno »

Ooh Arjan, begrijp me niet verkeerd, ik was blij verrast en onder de indruk toen ik eens de kans heb gekregen om in een berlina te kunnen rondrijden, en een donker blauwe kleur en stoelen in de kleur van diep rode wijn (Bordeaux lijkt me niet zo gepast, zou de voorkeur geven aan Montepulciano) spreekt me absoluut ook aan, deze auto’s zouden inderdaad wel wat meer lof mogen hebben en onbekend maakt onbemind... en tja vrouwen..mijn vrouw vind de Jaguar E-type en een AR Spider helemaal niks omdat de motorkap veel te groot is in verhouding tot de auto.. ikzelf smelt weg bij een E-type...
Arjan

Unread post by Arjan »

Geen punt hoor!
Ook ik dacht ooit een Fulvia Coupe te zullen kopen, maar op een gegeven moment groei je naar een mooie Berlina toe... Een mens rijpt, net als wijn....!
Wellicht is de Berlina die je ooit gezien hebt en de 2C die je zondag ziet (ex William) wel dezelfde auto... forse....!
Tot slot: onder een Fulvia zitten toch E-type remmen...? Schrale troost wellicht...!

O/T: Vorig weekend op Goodwood had je je helemaal uit kunnen leven, heel veel E-types! Zowel als Racers als gewone deelnemers!
Weinig Lancia's helaas, behalve een vroege Engelse 2C van onze gastheer Brian Hilton, toch weer de nodige verschillen met mijn 2C (30.000 chassisnummers in between!)
Arno

Unread post by Arno »

Arjan, die auto is inderdaad de mooiste die ik heb gezien en heb direct ook een plaatje bij de berijder omdat ik je heb ontmoet op de dag dat jij je liefde kwam ophalen en William nog de carburateurs voor je afstelde, en nadat hij je even de weg op had gestuurd om te kijken of het aan je wensen voldeed en we op een gegeven moment moesten gaan speculeren of jij nu de gehele bollenstreek aan het doorkruisen omdat je zo in je sas zou zijn....

en die E-Types, dat zijn echt mooie auto’s die bedrovend slecht in die tijd in elkaar werden gezet…en op zo’n auto kan je echt leeg lopen ..ben ik bang……..
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”