Voor het eerst....

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Jeroen

Voor het eerst....

Unread post by Jeroen »

Vandaag hadden mijn ouders een verrasing voor mij, ik ben bijna 17 dus was benieuwd wat het was.
Een goede kennis van mijn vader heeft een fulvia en vroeg of ik mee wilde, Marco is zijn naam.
Natuurlijk, zei ik met een grote smile.

Na wat scheur werk vroeg meneer of ik ook een stukje wilde rijden, 'huh, ik ben immers pas 16 jaar'.

Dat leek mij wel wat, het ging behoorlijk goed voor iemand die pas één keer de auto van zijn moeder had gepakt.

Ik ben op dit moment verliefd geworden, ze heet "lancia fulvia coupe".
Deze ontzettende gave auto word ooit nog een keer door mij aangeschaft.

Groeten Jeroen.
Peter Coolsma

Re: Voor het eerst....

Unread post by Peter Coolsma »

A good way to start! Mijn allereerste meters achter het stuur -boerenweggetje bij Muiderberg- waren trouwens in een Beta Spider, in '85. Ik was toen 17. Die Beta -gebouwd bij Zagato en dus van bagger-plaatwerk- was toen al behoorlijk weggerot trouwens.

Inmiddels staat er in mijn garage een echte -Fulvia- Lancia, die heel wat meer solide aanvoelt dan die brakke Beta destijds...!

Je bent er dus al vroeg bij en da's mooi. Ik weet zeker dat Huib een brok in zijn keel krijgt als hij je post leest.

:-)
Marco

Re: Voor het eerst....

Unread post by Marco »

Je bent nooit te jong om tijdig je prioriteiten te onderkennen Jeroen! En sinds wanneer zeg je meneer tegen me?
Na de vakantie kun je dus naar hartelust mee helpen om de 1e serie op te bouwen ............

Groet,
Marco
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”