Gummen!

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Peter

Gummen!

Unread post by Peter »

Met dank aan Carlo!!!:

Image

Filesize = 10Mb
giorgio cazzato

Re: Gummen!

Unread post by giorgio cazzato »

bedankt Carlo , jammer dat mijn broer an rijden was, want voor respect voor de auto ging hij niet heert haard, heb jij nog andere belden waar ik ann rijden was?
In iedere gevaal bedankt.

Ciao
Peter

Unread post by Peter »

Carlo, werkelijk fantastisch dat jij giorgio hebt kunnen filmen terwijl hij uit de pits rijdt. Lukt je waarschijnlijk niet nog een keer, en zo wel, dan moet je er maar je business van maken. Super!
Carlo

Unread post by Carlo »

Mooi werk Peter!

Hoop alleen dat Huib niet ontploft... ennuhh Giogio, zet gewoon je windowplayer
op anderhalf keer de snelheid, is net echt!

Ik heb nog wat ander beeldmateriaal maar dat is niet echt heel bijzonder.
b.v van de start en een stukje achter de 'pacecar'. Als ik wat meer tijd heb stuur ik die wel
naar je persoonlijke mail-adres.

Carlo
Carlo

Unread post by Carlo »

Misschien moet 'caro fratello' wel een keer zijn 'sebring' gebruiken,
moest wel vol in de ankers! Wat weer resulteerde in een vloekende bijrijder,
die dus bijna met zijn handycam tegen de voorruit zat..

Maargoed de beelden zijn er niet minder om!

C.
giorgio cazzato

Super
giorgio cazzato

Sebring zijn altijd bekend voor niet good genoeg te zijn sorrrrrrrrrrry
Peter

Unread post by Peter »

Carlo,
1) De reden dat ik foto's en dit videootje post is omdat het m.i. erg informatief zou kunnen zijn als meerderen dat doen. Het goede is dat dit fotootje en de video zelf niet op de viva-lancia site staan. Het is alleen een link en kost geen server ruimte (wel traffic, huib?? zo ja, laat even weten). Kijk maar eens naar de properties van het plaatje.
2) Dat hij zo voor je duikt is inderdaad niet de ussance. Regel is je uit de pits helemaal rechts blijft rijden (stippellijn) en de hele bocht tegen de witte streep aan de binnenkant rijdt. Je hoeft dan bij het opkomen van de baan niet naar achter te kijken oid. Een ieder kan je duidelijk zien en er rekening meehouden dat zij de bocht wellicht iets ruimer moeten nemen. Maar nogmaals: het effect voor de camera mag er zijn. Als het goed is reed jij nog plankgas net voordat je hem zag komen.
giorgio cazzato

Volngense mijn als de streeep onbreek of als de streep niet meer continue is mag jij well op , denk ik , ik rij noit op circuit maar..... grapje leuk discussie.

Giorgio
Ron Linssen

Unread post by Ron Linssen »

Hoe krijg ik het filmpje aan de gang ? Mischien is het wel helemaal niet mogelijk. Ik ben helaas niet zo deskundig op dit gebied.

Ron.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”