natte droom
natte droom
dit is het mooiste exemplaar wat ik tot nu toe heb gezien
wie leent mij 70k?
http://www.carclassic.com/html/DS30.htm
groet
Bob
wie leent mij 70k?
http://www.carclassic.com/html/DS30.htm
groet
Bob
Re: natte droom
Dat is zeker een mooie Fulvia. Die kwam ik gisteravond toevallig ook tegen op het internet. Maar voor 70.000 Euro (!!!!!!) is er nog wel meer leuks te vinden.
Compleet gestoord. En nog - in feite - min of meer een replica ook. De Fanalone van Giorgio wel eens gezien...? Vond ik er overtuigender uitzien, laatst op De Horsten. Is niet te koop (hoewel-ie het wel eens overwogen heeft geloof ik) overigens.
Het stan 2 fanalone op die site te koop , di auto zijn in milaan te zien, zijn niet eerte , maar die staan in en garage van en superbekende monteur van fulvia in de jaren 70. Dus de nam makt de verral good van de auto? nee denk ik niet,
Hij bied deze auto niet zelf aan, maar worde door derde gedaan met natuurlijk een ongelofelijk winst op.
In deze wereld alles is te koop maar mijn auto gaat zeker nie uit minder dan 36.000 euro, veel geld dat weet ik, maar dan heb jij well een erte met alles derop en deran en in perfect origineele status,
het waren toen die tijn plus minus 1200 fanalone gemakt, waar van meer van de eelfde naar de sloperij zijn gegaan.
Inmiedels het zijn meer dan verdobelt.
CHASSIS NUMMER ZEGT OOK NIETS MEER, ALLES IS NA TE MAKEN
Ik heb minstens een stoek of 50 auto gezien voor dat ik die van mij ging kopen, allemal nepper.
Vedre dan de bekende erkennings punten die onderscheiden een heerte dan een replica, zijn nog andere 20 punten die bijna niemand weet, En deze erkenings punten zijn gellukker moilekt natemaken, eelas ga ik dat niet bekend maken, want anders kan de mansen daar nog ann rotzoie.
Tot veel lancia plezier aan iedere een.
Giorgio Cazzato
Hij bied deze auto niet zelf aan, maar worde door derde gedaan met natuurlijk een ongelofelijk winst op.
In deze wereld alles is te koop maar mijn auto gaat zeker nie uit minder dan 36.000 euro, veel geld dat weet ik, maar dan heb jij well een erte met alles derop en deran en in perfect origineele status,
het waren toen die tijn plus minus 1200 fanalone gemakt, waar van meer van de eelfde naar de sloperij zijn gegaan.
Inmiedels het zijn meer dan verdobelt.
CHASSIS NUMMER ZEGT OOK NIETS MEER, ALLES IS NA TE MAKEN
Ik heb minstens een stoek of 50 auto gezien voor dat ik die van mij ging kopen, allemal nepper.
Vedre dan de bekende erkennings punten die onderscheiden een heerte dan een replica, zijn nog andere 20 punten die bijna niemand weet, En deze erkenings punten zijn gellukker moilekt natemaken, eelas ga ik dat niet bekend maken, want anders kan de mansen daar nog ann rotzoie.
Tot veel lancia plezier aan iedere een.
Giorgio Cazzato
Re: Fanalone sloop
Ciao Giorgio...
Dat ruim de helft van alle Fanalone's die ooit bestaan hebben op de sloop zijn beland,
is dat omdat ze een kort leven hadden op het circuit? Want voor zover ik weet is het
grootste gedeelte van alle Fanalone's (Fanaloni) in Italie gebleven, dus roest kan dan niet het
probleem zijn geweest, en nieuw was het een relatief dure auto...
Vedali domenica sul circuito!
Carlo
Dat ruim de helft van alle Fanalone's die ooit bestaan hebben op de sloop zijn beland,
is dat omdat ze een kort leven hadden op het circuit? Want voor zover ik weet is het
grootste gedeelte van alle Fanalone's (Fanaloni) in Italie gebleven, dus roest kan dan niet het
probleem zijn geweest, en nieuw was het een relatief dure auto...
Vedali domenica sul circuito!
Carlo
Re: Fanalone sloop
Carlo, soms nog erger: Ik heb er al verschillende gezien die in de autocross zijn beland. Brrr....