Koplampunits
Koplampunits
Hoi,
Ik ben een Fulvia HF 1600 volledig nieuw aan het opbouwen en heb ik mijn verzamelwoede inmiddels ook koplampunits gevonden. Guess what: ik heb er nu 6. Dus voor de liefhebber heb ik 2 Carello units grootlicht voor een aangename prijs beschikbaar. Bij mij thuis af te halen tegen een vriendenprijs van €50 p.st.
Bij interesse, bel me op 030-6891441 of 06-51358975
Bert
Re: Koplampunits
He, wat leuk Bert, een nieuwe HF 1600! Of is het een 1.6HF? Achterop waarschijnlijk 1600HF. Wie weet...
Is ie bijna klaar en kunnen we er een foto van zien? Hoeveel 1600\'s 2e serie zijn er eigenlijk in nl. Joop, Lucas, ik....
Gr. Peter
Is ie bijna klaar en kunnen we er een foto van zien? Hoeveel 1600\'s 2e serie zijn er eigenlijk in nl. Joop, Lucas, ik....
Gr. Peter
Re: Koplampunits
Peter,
Ik heb niet alle verschillen tussen de 1.6HF en 1600HF scherp, maar het is een zgn. 'wide body' (bredere voor- en achterschermen), serie2 van 1972. ik heb gemerkt dat hij technisch wel een 1e serie is. Jij mag het zeggen, ik dacht dat het een 1600HF was.
Hij komt uit Italie, heeft daar jarenlang in een schuurtje gestaan effe buiten Rome, en staat vervolgens nu bij mij in de schuur om volledig herbouwd te worden. Het schijnt dat hij ooit als een van de 'reserve-auto's ' van het Lancia rallyteam heeft gefigureerd zonder dat 'ie daadwerkelijk is ingezet. Zou wel verklaren waarom een aantal zaken nog relatief nieuw zijn en anderen min of meer verweerd. Ik ben dat nog aan het uitzoeken via de vorige eigenaar.
Zoals gezegd wordt hij nu herbouwd: alles wat vergaan is wordt vervangen, staal/ijzer/blik wordt gepoeder-coat, rubbers etc. vervangen enz enz. Waarschijnlijk is hij uiteindelijk kwalitatief beter dan hij ooit is geweest. Overigens wordt het geen prototype, maar gewoon een nette, reguliere, 'standaard' Fulvia 1600HF.
Ik wil je best een fototje laten zien, maar ik heb geen idee hoe hier een foto to uploaden.
Bert