Fulvia's in tijdschriften

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Peter Coolsma

Unread post by Peter Coolsma »

Voor diegenen die alles over de Fulvia, oud & nieuw, kopen zijn er de nieuwe Auto Italia; nieuw tijdschrift, met roadtest van het nieuwe prototype, en de Thoroughbred & Classic Cars heeft een multi-test met o.a. een 1,3 S serie 1. Die hier opeens 87 PK heeft i.p.v. 92 maar dat vergeven we ze...

Disclaimer: Ik heb geen enkel belang bij de verkoop van deze bladen.
:-)
Bob

Re: Fulvia's in tijdschriften

Unread post by Bob »

dank je Peter

altijd handig hoef ik zelf niet al die tijdschriften met autoos door te spitten in de kiosk op zoek naar ...

groet
Bob
Peter Coolsma

Re: Fulvia's in tijdschriften

Unread post by Peter Coolsma »

You're welcome. In het Britse blad ook nog een Lancia-georienteerd voorwoord trouwens. Aan de andere kant van het kanaal worden sinds de roest-rampen met de eerste Beta's trouwens ueberhaupt geen Lancia's meer verkocht...

Nog een tip: Schaalmodel 1:43 van de nieuwe Fulvia, van Norev. Mail me evt. voor verkoopadres, anders ben ik wel erg op de adverteer-toer. Kost E29,95 en is natuurlijk een "must".
Bob

Fulvia F&M!! in tijdschrift

Unread post by Bob »

Voor de liefhebbers:

In het blad auto Italia (Engelstalig) van Februari 2004 een uitgebreid artikel over de Fulvia F&M. Oftewel Cabrio versie.
Blad gekocht bij Bruna.

Als je dat artikel leest en de prachtige fotoos erbij ziet, wow.

Ik krijg nu al zin mijn spiksplinternieuwe semiprofessionele Makita slijper in het stopcontact te steken!

ciao
Bob
Joop Stevens

Unread post by Joop Stevens »

In het clubbland van de engelse club staat ook een artikel over de nieuwe Fulvia, verder staat er in
het blad Old Timer / Dreamcar een artikel over de Stratos (Stola S 81)

Mvg,
Joop
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”