Fulvia S2 voor de sloop
Fulvia S2 voor de sloop
Ik ga een dezer dagen een S2 Fulvia coupe slopen. Origineel nederlandse auto met geldig kentekenbewijs van 7-01-72. Zelf heb ik eigenlijk wel genoeg S2/3 reserve onderdelen. Heb je wat nodig laat het dan weten.
Is eventueel ook in z'n geheel te koop.
Is eventueel ook in z'n geheel te koop.
Re: Toch niet Fiametta...?
Peter jongen. Heb je zwaar getafeld???
Deze stond bij een boer in een schuur waar ik al 10.000 keer langs gereden ben zonder het te weten. Heb 'm maar gekocht voordat het net zo'n wrak wordt als die vondeling van een paar maanden terug. Nu is het nog een prima donor. Is zelfs restaurabel.
Deze stond bij een boer in een schuur waar ik al 10.000 keer langs gereden ben zonder het te weten. Heb 'm maar gekocht voordat het net zo'n wrak wordt als die vondeling van een paar maanden terug. Nu is het nog een prima donor. Is zelfs restaurabel.
Re: Fulvia S2 voor de sloop
Ha Huibie
Ik ben zeer geinteresseerd in plaatwerk en de spatborden, randen met name mochten die nog enigszins vorm hebben.
En het subframe!
ciao
Bob, Delft
Ik ben zeer geinteresseerd in plaatwerk en de spatborden, randen met name mochten die nog enigszins vorm hebben.
En het subframe!
ciao
Bob, Delft
oh ja, ik ben wel geinteresseerd in het 'happertje' op de motorkap, bij mij is het chroom meegespoten in blauw bij het overspuiten. Tevens ben ik geinteresseerd in chromen koplampsierdelen, en als ik dan toch bezig ben: Mijn auto mist de lange bout waarmee het reservewiel op z'n plaats gehouden wordt, nu weet ik niet of deze gewoon kwijt is, of dat dit onderdeel er niet bij zat omdat ik vijf Cromodoras heb, en deze bout misschien niet past?
Ik heb de motor nog niet gestart. Tenzij ie intussen in z'n geheel wordt verkocht, zal ik 'm van de week ophalen, de motor afstellen, olie verversen en aansteken. Ik kan er de weg niet mee op (geschorst en niet verzekerd) maar kan op het erf wel een paar rondjes rijden en dan de compressie en oliedruk meten.
Oei. Op die delen heb ik niet gelet. Die bout voor het reserve wiel zou ik sowieso moeten hebben van eerdere slopers.
Auto zit nog best in de orm en is best strak. Is wel wat laswerk aan de wielranden maar allemaal goed te doen.
Op het subframe had ik eigenlijk al m'n eigen naam geschreven, maar ik ben altijd om te kopen
Op het subframe had ik eigenlijk al m'n eigen naam geschreven, maar ik ben altijd om te kopen