Hallo
Heeft er iemand ervaring met een Fulvia Carrosserie, helemaal kaal en zonder deuren en motorkap, om deze dan op haar kant te zetten?
Moet dat perse met aangelaste balken of kan het zo ook mits het voorzichtig gebeurt?
Het is om alle rotzooi van de onderkant eraf te krabben, op de brug gaat het ook maar is wat vermoeiend en ik ben een beetje lui.
Tips?
groet
Bob uit het wonderschone Delft
Fulvia Carrosserie op z'n kant
Re: Fulvia Carrosserie op z'n kant
Bob Ik heb er geen ervaring mee ,maar ben wel een beetje kundig,als je hem op een stevig matras legt moet dit kunnen want de carrosserie op zich is stevig genoeg op dit op te vangen.
Gr Koos uit Tuk
Gr Koos uit Tuk
dank je Koos
zoiets wilde ik al proberen, maar het dak ziet er niet echt heel stevig uit
edoch, wie niet waagt die niet wint
laat wel weten of de carrosserie in elkaar zakt, of niet
groets
Bob
zoiets wilde ik al proberen, maar het dak ziet er niet echt heel stevig uit
edoch, wie niet waagt die niet wint
laat wel weten of de carrosserie in elkaar zakt, of niet
groets
Bob
Zolang je maar geen laswerkzaamheden uitvoert kun je de carosserie volgens mij gewoon op zijn kant leggen.
D'r zijn mensen hier op het forum die er een speciaal "spit" voor hebben (kunnen ze de fulvia boven de barbecue drogen) .Dat spit maakt gebruik van de bumperbevestigingen in de carrosserie.
Bob,
Mijn Fulvia heeft zo'n 3 jr aan een bumperspit gehangen voor een resauratie van de hele onderkant.
Om vervorming te vermijden heb ik in elke deuropening een X kruis gelast tussen dak en deurstijlen.
Dit heb ik pas weer verwijdert toen het geheel weer op de wieltjes stond.
Zo'n bumperspit is makelijk zelf te maken,maar ik heb het nog liggen dus als je interese hebt hoor ik het wel.
groetjes uit Schagen van Henk,
Mijn Fulvia heeft zo'n 3 jr aan een bumperspit gehangen voor een resauratie van de hele onderkant.
Om vervorming te vermijden heb ik in elke deuropening een X kruis gelast tussen dak en deurstijlen.
Dit heb ik pas weer verwijdert toen het geheel weer op de wieltjes stond.
Zo'n bumperspit is makelijk zelf te maken,maar ik heb het nog liggen dus als je interese hebt hoor ik het wel.
groetjes uit Schagen van Henk,
Hallo Henk
Ik heb zeker interesse, heb je een mailtje gestuurd met mijn telefoonnummer.
groets
Bob, Delft
Ik heb zeker interesse, heb je een mailtje gestuurd met mijn telefoonnummer.
groets
Bob, Delft