Storm!

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Lolke

Storm!

Unread post by Lolke »

Zaterdag de Fulvia uit de stalling gehaald. Ik twijfelde nog enigszins vanwege het slechte weer, maar ik ben toch zeker geen mooi-weer rijder? en de Fulvia kan best tegen een beetje wind en regen! Bovendien kan ik het niet maken met een niet-Italiaanse auto naar Auto Moto Italia te komen!!!
Alles gaat perfekt, wind doet de Lancia niks en de beurs is weer erg leuk. Ik moet zeggen dat ik het een heel goed initiatief vind dat op het parkeerterrein alleen Italiaanse auto's mogen staan. Niet omdat ik dan minder ver hoef te lopen, maar omdat je op deze manier op het parkeerterrein een verzameling auto's krijgt die minstens zo mooi is als wat binnen staat. Top!
Voordat ik mijn Fulvia terug breng naar de stalling, ga ik eerst nog naar huis. Ik parkeer m'n auto en bedenk nog waar ik m'n auto het best kan neerzetten om takken en dakpannen te ontwijken. Ik ben nog geen 10 minuten binnen, of de eerste dakpan komt naar beneden. Vlak achter de Fulvia. Dus onmiddelijk naar buiten om de Fulvia weg te halen, maar voordat ik buiten ben is de tweede dakpan om m'n moterkap terecht gekomen!!!!! Voor zover ik heb gezien zijn er in de straat verder geen dakpannen naar benenden gekomen en is er verder geen enkele auto beschadigd! Ik gun het natuurlijk niemand, maar waarom nou op een 34 jaar oude auto???
Dit was een grote domper op het weekend....
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”