HELP:
Zo gouw het op stroomdraadjes aankomt gaat bij mij snel het licht uit.
Twee stroomdraadjes die naar mijn versnellingsbak lopen zaten er niet op vast geklikt, na deze erop te plaatsen was mijn hoop dat mijn “Achteruit rij lichten het zouden gaan doen”
Een ander kansloos verhaal is dat mijn ruitenwisser het hebben gedaan, maar nu niet meer over mijn ramen zwaaien…HELP…..
En het meest vervelende van alles, mijn Remlichten doen het eveneens niet meer….!!!! Deze hebben het ook ooit gedaan.
OOH, heeft iemand een duidelijk bedrading schema voor een Fulvia
Groetjes Arno
Wiring Diagram Fulvia serie 1
Re: Wiring Diagram Fulvia serie 1
Hallo Arno
Als het goed is heb ik dit wel. Zit jij toevallig in Delft? Ik namelijk ook, dan kan ik je het makkelijk toepasen. Of je kijkt effe in 1 van mijn Fulvia's hoe het hoort te zitten.
groet
Bob
Als het goed is heb ik dit wel. Zit jij toevallig in Delft? Ik namelijk ook, dan kan ik je het makkelijk toepasen. Of je kijkt effe in 1 van mijn Fulvia's hoe het hoort te zitten.
groet
Bob
Bob, Klopt ik zit in Delft..... Ik neem je aanbod erg graag aan, want ik snap om heel eerlijk te zijn niet zoveel van draadjes en waarom er wel en geen stroom door heen gaat lopen, en in het beste geval er een Lampje gaat branden. Misschien zie ik dan eiendelijk het licht.
Groetjes Arno,..
P.s. Volgens mij moet ik je 06-nummer nog wel ergens hebben,
Groetjes Arno,..
P.s. Volgens mij moet ik je 06-nummer nog wel ergens hebben,
Arno,
Ik ben geen Fulvia man, dus ik kan je niet specifiek helpen.
Ik heb echter wel een kort stukje gemaakt met uitleg hoe je een zgn blok diagram in elkaar kunt zetten.
Dat heb ik van een kennis in de MG club geleerd en heb het geleerde losgelaten op mijn Flaminia (en daar zijn alle draadjes zwart, kan je nagaan)
Als je zo'n blokdiagram maakt, wordt de elektriek ineens heel logisch.
stuur me een mailtje en ik retourneer het stukje
Alternatief
Ga zaterdag naar de onderdelendag van de Lancia club en koop de Flaminia Technische Documentatie CD die het fff register daar introduceert
daar staat het stukje en de tekeningen op
Bert
Ik ben geen Fulvia man, dus ik kan je niet specifiek helpen.
Ik heb echter wel een kort stukje gemaakt met uitleg hoe je een zgn blok diagram in elkaar kunt zetten.
Dat heb ik van een kennis in de MG club geleerd en heb het geleerde losgelaten op mijn Flaminia (en daar zijn alle draadjes zwart, kan je nagaan)
Als je zo'n blokdiagram maakt, wordt de elektriek ineens heel logisch.
stuur me een mailtje en ik retourneer het stukje
Alternatief
Ga zaterdag naar de onderdelendag van de Lancia club en koop de Flaminia Technische Documentatie CD die het fff register daar introduceert
daar staat het stukje en de tekeningen op
Bert
effe in je achter hoofd houden dat de achteruitrijlichten van de fulvia serie1 het alleen doenals je je verlichting aan hebt.....
dat geld ook voor de tweede en derde serie, die achteruitrij lampen bedoel ik. de schakelaar is trouwens ook vaak aan vernieuwing toe en kan nog wel eens voor kortsluiting zorgen.
voor bedradings schema 2de/3de serie montecarlo (met mist voor en achter licht) zie www.fulvia.nl
voor bedradings schema 2de/3de serie montecarlo (met mist voor en achter licht) zie www.fulvia.nl