Flavia Milleoto Sedan

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Onno Dekker

Flavia Milleoto Sedan

Unread post by Onno Dekker »

Wie kan mij helpen aan een werkplaatshandleiding
voor mijn Flavia met stuurbekrachtiging. Heeft geen haast
eerst wordt de koets hersteld

Onno
Angela

Re: Flavia Milleoto Sedan

Unread post by Angela »

Hi Onno,

Mercian maakt kopieen van de werkplaatshandboeken. Er is voor zover ik weet nooit een speciaal boek gemaakt voor de milleotto, maar het boek voor de eerste serie Flavia is best wel goed. Als aanvulling is er de '2000 concise workshop manual' met oa. stuurbekrachtiging.
Kijk maar bij Chaters in Londen, www.chaters.co.uk voor beide boeken. Duur, maar wel zeer goede kwaliteit. Ook andere handelaren hebben ze wel eens, maar in principe voor dezelfde prijs.

Verder is het onderdelenboek voor de 819 een aanrader als aanvulling op de werkplaatshandboeken. Wordt niet gekopieerd, maar op beurzen ed worden ze soms wel aangeboden. Op kijk op www.ebay.com, wie weet wordt er eentje aangeboden.

Succes, Angela
Jorn van Beckhoven

Unread post by Jorn van Beckhoven »

Voor zover ik weet is er inderdaad geen apart workshopmanual van maar wel een apart instructieboekje waar ook al het een en ander in staat.

groet,

Jorn
Jorn van Beckhoven

Unread post by Jorn van Beckhoven »

Er liep iets niet helemaal lekker met mijn vorige bericht, wat ik nog wilde toevoegn is dat ik er zelf één heb (niet te koop) maar als je een scan van een bepaald iets wil hebben moet je me even mailen en stuur ik het naar je op.

Succes met de restauratie.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”