Ik mis mijn Beta :(

Discussie en vraagbaak over Beta berlina, Beta coupe, Beta HPE, Beta Trevi, Beta spider, Beta Monte Carlo en de Gamma
Gamma WW Registry
Mathias

Ik mis mijn Beta :(

Unread post by Mathias »

En zo is het...
Ik heb hem meer dan een jaar geleden verkocht omdat de kosten te hoog werden voor me, ik had er wel niet veel voor betaald maar toch een jaartje mee rondgereden. Aangezien ik hem zo mis ben ik op het gemak aan het rondzien voor een andere Beta (als het kan ook in Rosso Corsa) maar aan de huidige prijzen zie ik het niet direct gebeuren :(
william

Re: Ik mis mijn Beta :(

Unread post by william »

Mathias

welke beta zoek je juist ?

william
Mathias

Unread post by Mathias »

een Coupétje of een Spider als het eventueel lukt...
Motorisatie kan me niet veel schelen, ik had veel plezier aan m'n 1300, maar zwaarder mag altijd

btw, dit was m'n Beta: http://img452.imageshack.us/img452/4240/dscf2958yd6.jpg
Bart Verbeek

Unread post by Bart Verbeek »

Ik heb krek de zelfde gehad,
misschien was het wel de mijne.
Origineel was ie zeegroen-appelblauw van kleur maar heb hem overspoten in Fiat Signaalrood.
Het ding reed als een trein en meteen was de liefde voor de mosgroene vw Kever over.
Het was mijn intrede in de échte auto-wereld en ben nagenoeg nooit meer van het rechte pad afgeweken.
Het enige wat ik er nog van overheb is een belabberde zwart-wit foto en massa's herinneringen.
Mathias

Unread post by Mathias »

Ik heb hem uit Nederland gehaald en daarvoor kwam hij uit Italie.
Ik denk dat ik achter de examens eens naar eentje ga zien, misschien, wie weet? :)
william

Unread post by william »

Mathias

ik heb een spider gekocht in Groningen en ga hem halen in februari

ik had hem gekocht voor reservestukken

interieur , motor en kap is nog zeer goed enkel de onderkant moet bewerkt worden

indien je wil laat ik hem je aan dezelfde prijs

mvg
william
betaveloce

Unread post by betaveloce »

Hallo Mathias,
Dat heeft lang geduurd :o)
Maar ik weet perfect wat je bedoelt hoor. Ik heb mezelf immers ook al twee keer laten vangen, één keer met een Fiat Coupé 2.0 20V en één keer met een Dedra HF Turbo Integrale. En in beide gevallen heb ik ze na zelfs minder dan een jaar opnieuw vervangen door een HPE. Zowel de Fiat als de Integrale zijn eveneens (erg) leuke auto's, maar het zijn nu eenmaal geen Beta's ;o)
Nu weet ik: eens een Beta, altijd een Beta!
Succes nog met je zoektocht
kevin
gerard

Unread post by gerard »

Ik heb misschien wel wat voor je een bruine beta rijdt fantastisch , geen roest net uit italie.
En als je hem zo meeneemt € 2000,-
Wat komt daar aan kosten bij keuren € 160,- accu € 75 en reviseren dynamo € 75

laat maar weten
Thomas

Unread post by Thomas »

Je noemt een Coupe en een Spyder; mocht je interesse hebben in een (perfecte) HPE voor een heel redelijke prijs, en daar enkele maanden op kan wachten, stuur maar een mailtje. Ik zal nl. mijn HPE in Belgie invoeren vanuit Zwitserland waar ik nu woon en zal daar waarschijnlijk geen plaats meer voor hebben.
Aanbieding geldt overigens ook voor andere lezers.
Post Reply

Return to “NL80 Beta, Gamma, Monte Carlo”