Hallo,
Ik heb besloten om mijn Beta toch te houden dus..
Heeft iemand documentatie over het uit- en inbouwen van de versnellingsbak van een Beta? Ik weet dat het het makkelijkst is om eerst de motor + subframe uit te bouwen maar ik zou graag willen weten in hoeverre dit zelf te doen is. Ik heb wel de beschikking over een smeerput maar niet over een hefbrug.
Groet Charles
procedure bak vervangen Beta
Re: procedure bak vervangen Beta
Dit is best zelf te doen denk ik, als je de handleiding hebt van Haynes en een beetje handig bent en er de plaats voor hebt. Eerst opkrikken achter de voorwielen, op steuntjes zetten en alles stap voor stap losmaken. Als je de handleiding van Haynes niet hebt wil ik wel eens kopies maken ofzo... Moet maar laten weten, kom wel vaker op dit forum.
Hoi Mathias,
Het zou te gek zijn als je kopieën voor mij zou kunnen maken. Ik vergoed graag de eventuele kosten.
ik kan je mijn adres wel mailen als je de kopieën op wilt sturen.
Groet, Charles
Het zou te gek zijn als je kopieën voor mij zou kunnen maken. Ik vergoed graag de eventuele kosten.
ik kan je mijn adres wel mailen als je de kopieën op wilt sturen.
Groet, Charles
Het is maar 1 blaadje, ik kan het dit weekend eens vragen of ze het wil inscannen, als het er goed genoeg uitkomt mail ik je het anders door. Anders maak ik wel een kopietje
ik zal het deze week ergens moeten inscannen (ik heb namelijk na de kerstvakantie examens :s )
Hoi Charles,
Op viva(van onze gastheer Huib) zijn voor de Beta 3 CD's boordevol technische documentatie te koop. De Haynes manual staat ook op een van de CD's.(ik dacht op CD2) Gewoon op de vlag klikken en een keer page down.
Met de aankoop steun je ook het runnen van deze prachtige website, mes snijdt dus aan twee kanten.
Groets en veel Lancia plezier voor 2005!!
Lucas
Op viva(van onze gastheer Huib) zijn voor de Beta 3 CD's boordevol technische documentatie te koop. De Haynes manual staat ook op een van de CD's.(ik dacht op CD2) Gewoon op de vlag klikken en een keer page down.
Met de aankoop steun je ook het runnen van deze prachtige website, mes snijdt dus aan twee kanten.
Groets en veel Lancia plezier voor 2005!!
Lucas