Ik heb sinds kort een lancia beta coupe deze heeft echter nieuwe schokdempers nodig. Ik kan gratis ergens aan schokdempers komen van een lancia beta HPE, alleen weet ik niet of deze passen op de beta coupe. En of andere onderdelen zoals voor ruit motor knalpijp van deze auto's aan elkaar gelijk zijn of in ieder geval passen. In de HPE ligt een 2000cc motor inde coupe een 1600cc.
weet iemand hier een antwoord op alvast bedankt
guido
zijn schokdempers / en andere onderdelen van lancia beta coupe en lancia beta HPE hetzelfde.
Re: zijn schokdempers / en andere onderdelen van lancia beta coupe en lancia beta HPE hetzelfde.
Hoi Guido,
Op viva(van onze gastheer Huib) zijn voor de Beta 3 CD's boordevol technische documentatie te koop.
In het onderdelenboek kun je zien of de dempers van de verschillende types overeenkomen.
Gewoon op de vlag klikken en een keer page down.
Met de aankoop steun je ook het runnen van deze prachtige website, mes snijdt dus aan twee kanten.
Groets en veel Lancia plezier voor 2005!!
Lucas
Op viva(van onze gastheer Huib) zijn voor de Beta 3 CD's boordevol technische documentatie te koop.
In het onderdelenboek kun je zien of de dempers van de verschillende types overeenkomen.
Gewoon op de vlag klikken en een keer page down.
Met de aankoop steun je ook het runnen van deze prachtige website, mes snijdt dus aan twee kanten.
Groets en veel Lancia plezier voor 2005!!
Lucas
Re: zijn schokdempers / en andere onderdelen van lancia beta coupe en lancia beta HPE hetzelfde.
De Coupe en HPE lijken hetzelfde, maar verschillen op vele aspecten. De Coupe heeft een lagere daklijn dan de HPE, dus de voorruit en de portieren passen niet. De HPE heeft de langere wielbasis van de Berlina dus de uitlaatmiddenpijp past niet. Ook zijn de achterste veerpoten bij een HPE langer (van de berlina) dan bij een Coupe, dus passen ook niet. De voorschokbrekers passen wel. De gebruikte motoren zijn in hoofdlijnen gelijk.
Veel succes
Veel succes