orginele Lancia Beta Coupe 1300 van 1979 te koop
orginele Lancia Beta Coupe 1300 van 1979 te koop
Wij gaan binnenkort onze schuur verbouwen en onze tuin opruimen en ik vind dat er teveel auto's in de tuin staan, dus we zullen dus wat moeten verkopen. We hebben een mooie en goede Lancia Beta Coupe met een 1300cc motor te koop, de auto is nog helemaal orgineel en in redelijk goede staat. Voor zover ik kan zien is er geen of misschien heel weinig laswerk nodig. Wel heeft de Lancia een grondige poetsbeurt of lakbeurt nodig, want de lak is enigzins verkleurd. De motor is draaiend weggezet en na een schoonmaakbeurt en wat nieuwe olie + filters moet ie zo weer lopen. Het kenteken is van 1979, maar de Lancia is uit Italië gehaald door Italo-mport in 1977. Daarna is de Beta altijd in onderhoud geweest bij Rene de Graaf. Verder is de Beta voorzien van de orginele bekleding en orginele stalen velgen. Vraagprijs is € 650,00. Wij hebben de ruimte nodig dus de beller is sneller: 06-54 235 106.
Re: orginele Lancia Beta Coupe 1300 van 1979 te koop
Had ik dit geweten had ik hem gekocht, maar ik heb nog maar identiek dezelfde gekocht met tamelijk veel werk aan die (hopelijk binnekort) uit elkaar gaat om te restaureren...
Hallo
Zou u mij een foto kunnen doorsturen van de lancia a.u.b? En heeft die de ganse tijd buiten gestaan?
En mij vertellen waar hij juist staat? Ik ben van België ziet u.
mvg
Sebastian
Zou u mij een foto kunnen doorsturen van de lancia a.u.b? En heeft die de ganse tijd buiten gestaan?
En mij vertellen waar hij juist staat? Ik ben van België ziet u.
mvg
Sebastian
Hoi,
Ja hoor, ik heb wel een aantal foto's maar waar moet ik die heensturen? Ik bedoel naar wel emailadres? Want dat kan ik niet vinden.
Maar de auto staat in Veendam, dat is ongeveer 20 kilometer van het TT circuit in Assen, en dat is weer redelijk in het noorden van Nederland. Is het dan nog interessant voor jou omdat je van België bent?
Groetjes, Mariska
Ja hoor, ik heb wel een aantal foto's maar waar moet ik die heensturen? Ik bedoel naar wel emailadres? Want dat kan ik niet vinden.
Maar de auto staat in Veendam, dat is ongeveer 20 kilometer van het TT circuit in Assen, en dat is weer redelijk in het noorden van Nederland. Is het dan nog interessant voor jou omdat je van België bent?
Groetjes, Mariska
Zijn emailadres is: crul.sebastian@skynet.be
Oke bedankt, maar dan weet ik niet of hij zin heeft om zoveel kilometer te rijden naar het "noorden" van Nederland om de Lancia Beta Coupe te kunnen aanschouwen?
Groetjes, Mariska
Groetjes, Mariska
Hoi Mariska,
Is je advertentie nog actueel?
zou graag een fotootje zien van binnen/buiten: kleur bekleding, dashboard etc.
groetjes, Sven
Is je advertentie nog actueel?
zou graag een fotootje zien van binnen/buiten: kleur bekleding, dashboard etc.
groetjes, Sven