Veel onderdelen te koop voor Beta range

Discussie en vraagbaak over Beta berlina, Beta coupe, Beta HPE, Beta Trevi, Beta spider, Beta Monte Carlo en de Gamma
Gamma WW Registry
Jan-Cor Ottjes

Veel onderdelen te koop voor Beta range

Unread post by Jan-Cor Ottjes »

Ik heb plaats nodig voor het verbouwen van de garage en dat betekent dat ik onderdelen moet gaan verkopen van de Lancia Beta's. Ik heb veel onderdelen van de Spider, Coupe en HPE, maar helaas niet van de Monte Carlo/Trevi. Ik heb ook geen achterlichten meer van de Spider, alleen nog een linker achterlicht met zeer kleine scheurtjes erin.

Om een idee te krijgen, kijk eens op: www.racingteamsquadra.tk
Daar staat een gedeelte van de onderdelen met een richtprijs.
Hoe meer onderdelen gehaald worden hoe groter de korting ;-)

Groetjes, JC
charles

Re: Veel onderdelen te koop voor Beta range

Unread post by charles »

Hallo Jan Cor,

Ik heb een ratelende versnellingsbak in mijn HPE. Zowel te horen in de vrijloop als rijdend. Er zitten nog maar 80.000 Km op, dus ik geloof niet dat ik een nieuwe drukgroep/ bak nodig heb. Aangezien jij al 15 jaar met de Beta bezig bent: weet je misschien hoe dit komt cq hoe dit op te lossen is? P.S. hij schiet ook uit de 5, misschien heeft dat er iets mee te maken?
Jan-Cor Ottjes

Unread post by Jan-Cor Ottjes »

Ik ben geen monteur, dus ik kan je niet veel advies geven. Er zijn natuurlijk wel een aantal opties maar er gaat natuurlijk een voorgeschiedenis aan vooraf.
Wat ik je vooral wil aanraden is eens te bellen met Rene de Graaf, ik ben ervan overtuigd dat hij je veel beter kan helpen dan ik. Overigens denk ik wel dat de bak in zijn geheel gedemonteerd zou moeten worden en versnellingsbakken zijn wel een precisiewerkje.

Succes, JC
Arnold

Unread post by Arnold »

Hallo Jan-Cor,

Ik ben nog op zoek naar een linker achterlicht van een beta spider. Die van mij is stuk en als in die van jouw alleen maar scheurtjes zitten, lijkt mij dat beter. Ook zoek ik nog een rechter portierraam. Heb jij dit toevallig nog?

Groeten,

Arnold
Jan-Cor

Unread post by Jan-Cor »

Hoi Arnold,

Ja ik heb ook het rechter portierraam nog.
En idd, het linker achterlicht vertoont enkele bijna niet te zien scheurtjes.

Groetjes, JC
Post Reply

Return to “NL80 Beta, Gamma, Monte Carlo”