Ben bezig roest weg te werken, beetje bij beetje. Wil binnenkort rond de achterruit beginnen, maar dan moet die er wel uit. Heb op beta.de gelezen dat daarbij de achterruit dikwijls sneuvelt, omdat ie geplakt zit met een of andere kit. Heeft iemand ervaring met het verwijderen van achterruiten?
mzzl
Jasper
achterruiteruit
Re: achterruiteruit
greetzzzzzzz jasper
om deze weg te halen is het heel simpel; maar is wel wat een vettig boeltje, neem gewoon thinner en giet beetje bij beetje tussen de croom omlijsting dan zal deze wel loskomen, en nadien doe je juist het zelfde met de ruit
veel succes
nico
om deze weg te halen is het heel simpel; maar is wel wat een vettig boeltje, neem gewoon thinner en giet beetje bij beetje tussen de croom omlijsting dan zal deze wel loskomen, en nadien doe je juist het zelfde met de ruit
veel succes
nico
Re: achterruiteruit
Hoi Jasper, ik weet helaas niets van achterruiten, maar ben wel benieuwd of jij misschien het broertje bent van Jetske?!
Ik heb met een Jetske Tamboezer op het St Willibrord college in Goes gezeten en zij had ook een broertje die Jasper heet. We zijn elkaar uit het oog verloren toen ze ging verhuizen (volgens mij Leiderdorp).
Ik ben erg benieuwd hoe het haar vergaat!
Groetjes, Corrinna
Ik heb met een Jetske Tamboezer op het St Willibrord college in Goes gezeten en zij had ook een broertje die Jasper heet. We zijn elkaar uit het oog verloren toen ze ging verhuizen (volgens mij Leiderdorp).
Ik ben erg benieuwd hoe het haar vergaat!
Groetjes, Corrinna