In perfecte staat, kilometerstand is 66000km, 8mnd geleden geïmporteerd uit Italië, maar wegens plaatsgebrek, moet hij weg.
Gegevens en beschrijving voertuig:
Volledig orginele Lancia Delta Integrale 16V (dus geen omgebouwde 8V). 66.000 orginele kilometers, in perfecte staat. Geen roest. Werd 7 maanden geleden uit Italië geïmporteerd en is ondertussen in België ingeschreven en gekeurd (blanco).
Wat is inbegrepen in deze koop:
- Lancia Delta Integrale 16V (gekeurd)
- EVO alcantara interieur + orgineel interieur
- EVO spoiler (regelbaar), nog niet gemonteerd
- Speedline Corse MAGNESIUM velgen 17" met nieuwe banden + orginele velgen met nieuwe banden
- kempower computer met vermogen van 280pk + verstevingingsbouten (nog niet gemonteerd)
- Momo stuur + orgineel stuur
- Supersprint uitlaat + orginele uitlaat
Een wagen in deze conditie zal men niet snel in België vinden. Alle elektrische toebehoren werken, GEEN roest, koppeling zal binnenkort vervangen moeten worden.
Gelieve te bellen of the mailen: +32475771131 of tomwac(a)gmail.com
Te koop: Lancia Delta HF Turbo Integrale 16V '89
Re: Te koop: Lancia Delta HF Turbo Integrale 16V '89
Hoy,
Verkoop je het origineel interieur niet voor een schappelijk prijsje? Weet je geen adres waar ik allerlei onderdelen op de kop kan tikken?
Sinaro
Verkoop je het origineel interieur niet voor een schappelijk prijsje? Weet je geen adres waar ik allerlei onderdelen op de kop kan tikken?
Sinaro
kun je mij een paar fotos mailen???
Wat wil je voor deze auto hebben ???
Wat wil je voor deze auto hebben ???
Hallo kunt u mij wat fotos sturen van u delta.ben nl woonachtig in nl en is dus een stkkie te ver rijden om effe te komen kijken alvast bedankt.
Gr m
Gr m