Dubbele WEBER carburator Lancia Delta
Dubbele WEBER carburator Lancia Delta
Ik ben op zoek naar een dubbele Weber carburator van een Lancia Delta FH Turbo of integrale, ik geloof dat het de 8V was.
Re: Dubbele WEBER carburator Lancia Delta
Uit welk jaar is de auto? Misschien kan ik je aan een adres helpen. Moet dat even nazoeken....
Mijn broer weet volgens mij wel een adres...
Kan je mij helpen aan een werkplaatshandboek van een Lancia Delta HF Turbo 1600cc uit 1983.
Mijn broerheeft hem al 8 jaar en nu hebben we weer tijd om hem te reanimeren. Een gedeelte van de bedrading onder de motorkap is weggebrand.
Heb dus eigenlijk een electisch schema nodig en hoe de luchtslangen lopen. (tevens onderdruk).
Heb al stad en land afgezocht maar er is niet veel info te verkrijgen. Er zijn er niet zoveel van gemaakt.
Groeten,
Bram
Mijn broer weet volgens mij wel een adres...
Kan je mij helpen aan een werkplaatshandboek van een Lancia Delta HF Turbo 1600cc uit 1983.
Mijn broerheeft hem al 8 jaar en nu hebben we weer tijd om hem te reanimeren. Een gedeelte van de bedrading onder de motorkap is weggebrand.
Heb dus eigenlijk een electisch schema nodig en hoe de luchtslangen lopen. (tevens onderdruk).
Heb al stad en land afgezocht maar er is niet veel info te verkrijgen. Er zijn er niet zoveel van gemaakt.
Groeten,
Bram
De wagen is van 1984.
Die werkplaatshandboeken zijn inderdaad zeldzaam, ik heb er zelf ook geen. Je komt ze soms wel tegen op www.ebay.it
Die werkplaatshandboeken zijn inderdaad zeldzaam, ik heb er zelf ook geen. Je komt ze soms wel tegen op www.ebay.it
Hi,i need this carburator for my car,do you sell it?Thanks.
I don't sell it, I was looking also for it to put it on my car, because you can't find it new anymore