WANTED: Delta

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
rameckers

WANTED: Delta

Unread post by rameckers »

Ik ben op zoek naar een Lancia Delta HPE.
Het moet een 1.8 of een 2.0 zijn.

Ik ben ook aan het rondneuzen naar een Intergrale van ongeveer 1987.....

Zelf doe ik een Alfa Romeo 146 1.4 16v ts op G3 weg, ivm auto van de zaak.
Ik wil een benzine auto met wat meer pk's aangezien ik nu minder km rijdt.

Heeft iemand een delta of intresse in de alfa.....mail me gerust.

Niels Rameckers
peter

Re: WANTED: Delta

Unread post by peter »

Hallo Niels,

Zelf ben ik van plan om mijn Delta HPE HF turbo (193 pk) uit 1996 te verkopen.

Hij /Zij is antracietmetallic, km stand ongeveer 83.000! Deze auto is in 2000 geimporteerd uit duitsland en de volledige historie is bekend. Auto heeft 1 probleem, en dat is dat ie af en toe kuren heeft bij de koude start (onregelmatig stationair en inhouden). Zodra de olietemp boven de 60 graden komt, dan is het probleem weer weg. De auto doet het af en toe, maar ik voel me verplicht om je dit te vertellen! Ik ben nu wel bezig om dit probleem op te lossen, maar het is moeilijk te vinden (dealer weet het ook niet, want de auto geeft geen foutmelding op de diagnose-computer)

Heb je interesse, mail me dan even?

Gr

Peter
peter

Re: WANTED: Delta

Unread post by peter »

Hallo Niels,

Zelf ben ik van plan om mijn Delta HPE HF turbo (193 pk) uit 1996 te verkopen.

Hij /Zij is antracietmetallic, km stand ongeveer 83.000! Deze auto is in 2000 geimporteerd uit duitsland en de volledige historie is bekend. Auto heeft 1 probleem, en dat is dat ie af en toe kuren heeft bij de koude start (onregelmatig stationair en inhouden). Zodra de olietemp boven de 60 graden komt, dan is het probleem weer weg. De auto doet het af en toe, maar ik voel me verplicht om je dit te vertellen! Ik ben nu wel bezig om dit probleem op te lossen, maar het is moeilijk te vinden (dealer weet het ook niet, want de auto geeft geen foutmelding op de diagnose-computer)

Heb je interesse, mail me dan even?

Gr

Peter
Mike

OPTIE: NR. 8 VAN 24............

Unread post by Mike »

Hoi Niels,

Misschien ben je al voorzien maar anders heb ik vanwege gezinsuitbreiding nog een hele nette HPE VVT 1.8 16v geheel HF TURBO uitgevoerd:

bj: juni 1998
apk: tot mei 2005
kleur: geel
km: 123.000 (ben 2e eigenaar, gekocht met 16.783 km. op de teller)

RECARO SPORTSTOELEN-SPORTONDERSTEL-INTEGRALE VELGEN-GEPERFOREERDE REMSCHIJVEN MET SPORTBLOKKEN-RACELAND BLAST II SPORTUITLAAT-BOSE SOUNDSYSTEEM AF FABRIEK(6 GEINTEGREERDE BOXEN)-KLASSE III ALARM I.C.M. C.V. OP AFSTAND MET CERTIFICAAT-ECC-ABS-FPS- ENZ. ENZ............

Alle sleutels met Lancia codekaart nog aanwezig. Deze sportauto in smoking verkeerd in uitmuntende staat. A L L E nota's aanwezig.

BECKER TRAFFIC PRO HIGH SPEED NAVI-RADIO-CD (5 MAANDEN OUD) EVENTUEEL TEGEN MEERPRIJS TE KOOP.

Voor foto's kijk op www.deltahpe.nl klik op members (rechts op de pagina), kijk bij member 14 en klik op Mike's Delta V.V.T.

Groetjes,

Mike
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”