Lancia Delta 2.0 HF HPE: onderdelen / vragen

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
stan

Lancia Delta 2.0 HF HPE: onderdelen / vragen

Unread post by stan »

Hallo Delta-fans,

Ben alweer bijna een jaar blij met een HF HPE (bj. 95). Heerlijk snel!

Maar, intussen moeten er al behoorlijk wat dingen gebeuren. Misschien dat jullie tips hebben of b.v. zelf onderdelen in de aanbieding hebben:

Onderdelen (donker groen, niet metallic):
- Achterbumper
- Motorkap
- Glazen behuizing koplampen
- Beige alcantara ricaro voorstoelen

Vragen:
- De vering is automatisch gestuurd (auto of sport stand kan ingesteld worden). Nu geeft deze een storing aan. Bij de garage kunnen ze het niet uitlezen, omdat blijkbaar ook een stuursensos kapot is. Alleen deze sensor kost al E250. Nu ben ik dus eigenlijk benieuwd wat ik het beste kan doen. Gewoon maar alle schokdempers vervangen... Maar niet via de garage (kosten ook bijna E400 per stuk). Iemand ideeen?!
- Sinds een half jaar valt er soms op miraculeuze wijze een van de cilinders uit. Dit begon na een kleine beurt. Meestal is het een van de twee buitenste cilinders. De bougies, de aansturende bombine en kabels zijn intussen al vervangen, maar het probleem komt om de zoveel weken weer kijken. De enige oplossing die ik heb is de bougiekap eraf trekken (terwijl de motor loopt) zodat er weer vonkjes gemaakt worden, waarna ik de kap er weer op kan zetten en de motor het weer volledig doet. En een paar weken later gebeurt weer hetzelfde, enz... Tips/ideeen?

Goed forum trouwens. Heeft me wel een tijd gekost om deze te vinden. Ik ben heel benieuwd of iemand mij kan helpen.

Groeten,

Stan.
Rogier

Re: Lancia Delta 2.0 HF HPE: onderdelen / vragen

Unread post by Rogier »

kijk ook eens op het forum van de lancia.pagina.nl

http://beta.prikpagina.nl/list.php?num=295
Jeroen

Unread post by Jeroen »

Hallo Stan,

Ik heb nog wel een donkergroene motorkap liggen.
Voor meer informatie tel: 06-55186895.

Groetjes,

Jeroen
ronald

Unread post by ronald »

je moet gewoon even kijken wat het ongeveer gaat kosten als het heel veel is kun je hem beter weg doen of zo goed mogelijk klaar maken in inruilen op een ander of vraag berjan sloopbedrijf in hoogeveen als die nog wat spullen heeft die heeft vast nog wel onderdelen voor een lancia delta
remco

Unread post by remco »

ik heb ook al eens voor onderdelen van een delta hf gebeld naar berjan toen zeiden ze dat ze helemaal niets hadden
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”