suggesties voor een 3de remlicht? poederlakken van originele velgen?

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Olivier

suggesties voor een 3de remlicht? poederlakken van originele velgen?

Unread post by Olivier »

Ik ben sinds kort in het bezit van een Delta 1,9 TD LE van '95.
Leuke wagen, zuinig, vrij luxueus en niet traag voor een diesel ;-)

Vermits mijn wagen van '95 is heb ik nog geen standaard 3de remlicht. Ik zou graag zo'n origineel remlicht kopen dat mooi ingebouwd is. Kan er mij iemand verder helpen? Eventueel van een geaccidenteerde jongere Delta?

Iets anders : mijn originele alu velgen zijn lelijk. De beschermlaag komt eraf en onder die laag zitten ook oxidatiepokken. Volgens de Lancia dealer "komt dit enkel voor in België....omdat ze hier te veel zout strooien"...volgens mij bullshit maar nevertheless mijn velgen zijn lelijk. Ik zou ze graag laten zandstralen en poederlakken (poederlakken en niet gewoon spuiten). Heeft er iemand al ervaring mee?

Nog een laatste item : mijn benzinemeter heeft precies geen demping. Bij de minste oneffenheid op de weg slaagt die meter tilt. Hij geeft echter wel het juiste niveau aan, eens hij "uitgeslagen" is. Weet er iemand meer over?

alvast bedankt,
Olivier
nico

Re: suggesties voor een 3de remlicht? poederlakken van originele velgen?

Unread post by nico »

uw velgen gezandstraald en gepoederlakt voor 175 euro, als nieuw ! 0475/61.60.62
classicpassion

Re: suggesties voor een 3de remlicht? poederlakken van originele velgen?

Unread post by classicpassion »

Poedercoaten voor 4 velgen moet goedkoper kunnen dan 175 euro lijkt me. Ik betaal gewoonlijk 100 euro voor 4 stalen velgen in twee lagen tw zilvergrijs en blanke lak erover heen.

Overigens hebben alle lancia LM velgen hier last van: binnen geen tijd zijn ze helemaal verpoederd en komt de blanke laag er geheel af. Zeker geen Belgische kwaal hoor !
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”