Rammelende achterklep

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Pullie

Rammelende achterklep

Unread post by Pullie »

Hallo,

De achterklep / derde remlicht van mijn 09-1996 Lancia Delta HPE 1.6 16v rammelt als ik over slecht wegdek rijdt. Dit is een zeer duidelijk (en irritant ) geluid. Ik heb alle bouten al aangedraaid en de schroeven van de derde remlicht-behuizing ook, maar het rammelen / klapperen blijft helaas.

Is iemand bekend met dit probleem? Weet iemand een oplossing?

Graag reactie, bij voorbaat dank!

Paul
Groningen
Frank

Re: Rammelende achterklep

Unread post by Frank »

Hoi,

ik heb geen oplossing, weet alleen dat mijn '96 Delta HPE 1.6 16v ook rammelt, ik dacht dat het de hoedenplank was, maar naar dit bericht zal ik eens onderzoeken of het ook de achterklep / 3de remlicht is, als ik info heb, hoor je van mij.

Frank
Groningen ( <-- dan zou je haast zeggen dat we elkaar wel eens moesten tegenkomen op de weg, want veel Delta's heb ik nog niet gezien in Groningen)
Luc de Gijzel

Unread post by Luc de Gijzel »

Mijn delta HPE is inmiddels de derde waarin ik rij. Allen hadden last van gerammel op slecht wegdek.
Ook ik dacht dat het de hoedenplank was totdat ik zonder hoedenplank reed en nog steeds het geluid hoorde. Het moet dus wel de achterklep zijn.

Vooralsnog heb ik hier geen oplossing voor. Ik sta open voor suggesties.

Luc
jurgen

Unread post by jurgen »

Luc, vervang de tochtstrip die het geheel auto en klep zgn luchtdicht moet maken, dat zou wellicht een oplossing zijn, Jurgen
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”