Banden voor Delta HPE
Banden voor Delta HPE
Ik ben in het bezit van een Lancia Delta HPE (2ltr) uit 1995. Ik moet voor 2 nieuwe banden hebben, maatje 205. Welke kunnen jullie aanraden? Ik heb al Pirelli's p5000 (sleten erg hard) gehad en Michelins MX sport ofzo (niet al teveel grip).
Re: Banden voor Delta HPE
Hoi Mark,
Voor wat betreft slijtage heb je niet veel keus, de samenstelling van niet eco bandjes zorgen er niet echt voor dat je lang met je banden doet... Dit natuurlijk afhankelijk van je rijstijl... Maar moet ik die opmerking maken tegen de berijder van een Italiaan ¿?
Goed, ikzelf heb vreselijk goede ervaringen met Michelin Pilot Exalto.
Echt een fijne band, vreselijk veilig op nat... En kleven op droog... De P-zero's in een notendop ! Zijn helaas niet goedkoop maar je krijgt er wel wat voor terug, in ieder geval een hoop rijplezier en een boel veiligheid.
Kijk eens op www.michelin.fr daar kun je jouw model uitsplitsen en komt er een advies uit !
Hoopp dat je er wat aan hebt !
Groeten, Luuk
Voor wat betreft slijtage heb je niet veel keus, de samenstelling van niet eco bandjes zorgen er niet echt voor dat je lang met je banden doet... Dit natuurlijk afhankelijk van je rijstijl... Maar moet ik die opmerking maken tegen de berijder van een Italiaan ¿?
Goed, ikzelf heb vreselijk goede ervaringen met Michelin Pilot Exalto.
Echt een fijne band, vreselijk veilig op nat... En kleven op droog... De P-zero's in een notendop ! Zijn helaas niet goedkoop maar je krijgt er wel wat voor terug, in ieder geval een hoop rijplezier en een boel veiligheid.
Kijk eens op www.michelin.fr daar kun je jouw model uitsplitsen en komt er een advies uit !
Hoopp dat je er wat aan hebt !
Groeten, Luuk
Re: Banden voor Delta HPE
Bedankt voor de tip. Ik heb inmiddels Michelin Pilot Sports gekocht. Grappig om te zien dat op de website van Michelin die juist werden aangeraden!