Even algemeen.
25 september is er een evendement op zandvoort wie komt er ?
tevens 2 oktober najaarsrit lancia club NL in Limburg wie komt er ? ik heb voor deze dag al 6 thema,s
zandvoord
Re: zandvoord
2 oktober in limburg is de zwate thema och da wenn hij dan noch lebt en wen ik mach
Kom op wat een instelling zeg, ik weet je hebt veel problemen maar daar moet je je overheen zeten Michael.
Kun je niet een goedkope middendemper voor de keuring krijgen ? slopen kan altijd nog.
Kun je niet een goedkope middendemper voor de keuring krijgen ? slopen kan altijd nog.
ik kom ook :d
maar niet met onze lancia...
(fiat uno turbo met uno club holland)
grtz joris
PS: buiten de lancia's... hoe zijn jullie nog te herkennen?
maar niet met onze lancia...
(fiat uno turbo met uno club holland)
grtz joris
PS: buiten de lancia's... hoe zijn jullie nog te herkennen?
Kijk eens aan een uno turbo, dat is ook zeer snel. Heb ooit in zoon ding gereden en dat is niet verkeert.
Hoe je ons kunt herkenen ja daar zeg je me wat. Ik kom met een groene thema turbo en een zwarte V6.
De auto van Frank springt er op alle fronten uit . Bordau rode thema met grijze strepen.
Hoe je ons kunt herkenen ja daar zeg je me wat. Ik kom met een groene thema turbo en een zwarte V6.
De auto van Frank springt er op alle fronten uit . Bordau rode thema met grijze strepen.
Haha Rudy.....Klinkt een beetje vreemd als je 't zo omschrijft 
Al het zwarte kunstof (bumperstrips/deurstrips/onderlip/sideskirts) is zilvergrijs.
Maar zeker herkenbaar....haha.

Al het zwarte kunstof (bumperstrips/deurstrips/onderlip/sideskirts) is zilvergrijs.
Maar zeker herkenbaar....haha.
Waarom, je bent denk ik de enigste met een thema die er zo uitziet. Ik had persoonlijk voor een andere kleuren combinatie gekozen ( maar dat is persoonlijk ) ik ben niet zo bordau achtig.
Als ik geld op m'n rug had groeien, dan liet ik 'm ook overspuiten. Al is 't maar voor de steenslag enzo. En dan weet ik ook niet of ik voor dezelfde kleur zou gaan.