thema sw

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Rudy

thema sw

Unread post by Rudy »

Ik ben van plan om mijn sw te verkopen omdat ik gewoon plaats te kort kom in mijn schuur.
Vraagprijs is 18.000.00 euro en dat is eigenlijk nog te weinig, als ik al mijn uren ga tellen.

Auto is voledig omgebouwd naar type 3 dus niet alleen maar de bumpers maar ook het dasboard en bedraading sierlijsten solextra glas buiten spiegels electrisch type 3 interieur electrisch en ga zo maar door.

Auto is voledig over gespoten in een donkerdere kleur blauw. Ik ben er al ruim 5 jaar aan bezig, en zit alleen nog op een paar raamlijsten te wachten te waarde van 1000 euro. Het is waarschijnlijk de enigste thema in ons land zonder roest.

Alle zwake punten zijn uit de auto gehaald daklijsten rusten niet meer op de lak maar op rubbers aangepaste motorsteunen.
Heb nog 2 thema,s staan en het kost al genoeg moeite om die perfect te houden en er is nog meer in het leven dan alleen de lancia al besteed ik er nog veel aan.
theo

Re: thema sw

Unread post by theo »

18.ooo euro? Is dat niet wat veel. Ik bedoel er nix mee maar toch.
Rudy

Re: thema sw

Unread post by Rudy »

Dat is nu het verschil tussen een thema goed ombouwen naar type 3 en het maar half doen ( staat zo goedkoop )

Als ik mijn uren moet gaan rekenen gaat de prijs nog veel verder omhoog. Maar hij is nu wel beter als een nieuwe alle zwakke punten zijn eruit gehaalt.
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”