thema turbo 16v 1992 120000km(distributie vervangen op 99000km) donkergroenmet. full option! originele regelbare ophanging,volledig grijs alcantera interieur,...met lederen dashboard van thema 8.32!
vaste (spot)prijs voor de liefhebber 2100euro!
thema turbo 16v
Re: thema turbo 16v
fout op zoon thema is regelbare ophanging standaard en de prijs is hoog.
Als 't een eerlijke auto is lijkt 't me geen slechte deal. Jammer dat je nooit in het blok kunt kijken.....Je weet nooit hoe ermee omgesprongen is. Dat probleem heb ik niet meer met mijn Thema turbo. (en daarom gaat ie ook nooit meer weg!)
In de LX versie van de derde serie Thema zit standaard een "8.32" dashboard.
Dat is dan wel zo maar in de type 2 kon je dat ook krijgen en hij had het over een 8.32 dasboard en dat is anders dan van een LX.
Maar kijk uit wat je koopt. En de vielophanging van een LX is bij de meesten auto,s een drama.
( pieter ben je ook een thema kenner ?? ) heb nog nooit van je gehoord of heb ik dat mis ??
Maar kijk uit wat je koopt. En de vielophanging van een LX is bij de meesten auto,s een drama.
( pieter ben je ook een thema kenner ?? ) heb nog nooit van je gehoord of heb ik dat mis ??
jullie zijn allemaal kenners precies he
het dashboard is dus standaard maar het zit er evengoed in he standaard of nie
het is dus een lx versie
ik heb daarstraks zelf eens in de motorblok gekeken en het blinkt allemaal als een spiegel(misschien ook standaard bij een lx?
de prijs te hoog oke maar hou dat voor jezelf dat is iets persoonlijk voor jou te veel voor de andere niet
grtjs
gerrit
het dashboard is dus standaard maar het zit er evengoed in he standaard of nie
het is dus een lx versie
ik heb daarstraks zelf eens in de motorblok gekeken en het blinkt allemaal als een spiegel(misschien ook standaard bij een lx?
de prijs te hoog oke maar hou dat voor jezelf dat is iets persoonlijk voor jou te veel voor de andere niet
grtjs
gerrit
Jezus zeg, het forum is toch om onderling iedeeen en meningen uit te wisselen en ( om elkaar te helpen ) of zie ik het nu mis??????????????????????????????????????????
WE LEVEN IN EEN VRIJ LAND WAAR IEDEREEN VOOR ZIJN MENING UIT MAG KOMEN
WE LEVEN IN EEN VRIJ LAND WAAR IEDEREEN VOOR ZIJN MENING UIT MAG KOMEN
Ik vind 2100 euro voor een originele turbo LX met 120k op de teller niet duur. Het is dat er voor mij weer teveel K@&%&* BPM bij komt anders leek het me wel wat.
Als ik nog geen Thema turbo had gehad, dan had ik 'm graag gekocht. Maar daar heb je natuurlijk niets aan. Maar ik neem aan dat er in België ook Thema-liefhebbers zijn, Gerrit? Of zijn ze nog schaarser dan in Nederland? (Zou wel heel erg zijn dan!)