website?

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Arjan Huneman

website?

Unread post by Arjan Huneman »

Hey themafreaks,

is het misschien niet een leuk idee omgewoon een lancia thema website te maken ipv zo'n forum als dit? Volgens mij zijn een vast wel mensen die daar redelijk handig in zijn!

groeten uit limburg!

Arjan Huneman
(thema 2.0 16v)
Ronald

Re: website?

Unread post by Ronald »

Tja, een website is mooi maar da's ook weer een hoop werk. Het zou mooi zijn om een beter soort forum te krijgen, zoals de Alfa club heeft.

http://www.alfaclub.nl/phpbb/index.php

Dat is uitgebreider, met aparte onderdelen zoals te koop/gevraagd, en technische item's.
Maar zolang er geen of weinig animo voor dít forum is, hoeven we daar niet op te reken.
Ik denk dat er een heleboel "kijkers" zijn, die niets posten, of elkaar mailen. Op het Alfa forum speelt alles zich op het forum zelf af, en dat houd het leuk, levendig.
Alle technische problemen, maar ook andere zaken worden daar besproken. Het is een hecht clubje, maar dat komt omdat iedereen daar veel inbreng heeft.

Misschien is het beter om dit forum wat meer bekendheid te geven, voordat we over een echte site beginnen?
Frank

Unread post by Frank »

Hey, nog iemand uit Limburg! Gezellig hoor. Mag ik vragen waar je woont? Ik ken nl. maar een paar Thema's hier in de buurt....(Omgeving Venray) Ook weet ik er één te staan in de buurt van Epen in Z-Limburg.

Groeten uit Merselo (....bij Venray...in N-Limburg....)

Frank
Arjan

Unread post by Arjan »

hey,

ik ben woonachtig te heerlen, dekennicolayestraat 2 (centrum heerlen). Ik weet in heerlen geen andere thema's te staan maar op de parkeerplaatsen in de stad zie ik wel regelmatig 2 andere thema's. 1 bordeaux rode, type 3. en een 2.8 v6.
Ik ben sids kort ook lid geworden van hockeyclub heerlen en nou moet ik zondag 20 maart om 14.30 in venray hockeyen! ik kan wel zorgen dat ik moet rijden! kom je gewoon effe kijken ofzo, kunnen we effe kennis maken!

greetz arjan
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”