Lancia Dedra 2.0 i.e.
Lancia Dedra 2.0 i.e.
Na een jaar in een Dedra 1.6 te hebben gereden kwam ik Dedra 2.0 tegen voor weinig geld tegen,
kopen dus:
http://members.chello.nl/~p.d.baron/lancia/wan.jpg
http://members.chello.nl/~p.d.baron/lancia/toe.jpg
http://members.chello.nl/~p.d.baron/lancia/trie.jpg
Mijn vraag is of iemand deze uitvoering eerder heeft gezien? (bumpers spoiler etc.)
Wie kan mij helpen aan garagehandboeken of schema's van de electrische bedrading?
De motor heeft alleen wat kuren als hij koud is, hij gaat dan erg stotteren. Kan dit te maken hebben met de VAE klep?
Wil er iemand nog een lancia dedra 1.6 ie kopen (links op de eerste foto)
Alvast bedankt,
Pieter Paul
Re: Lancia Dedra 2.0 i.e.
Ja ik heb ook van die bumpers gehad, en dorpelverbreders.
Ik kan je voledig helpen aan schema,s.
Dit stotteren kan zoveel oorzaken hebben, heb intussen geleert niet meer via deze weg te reageren ( het is gewoon gokken )
Rudy
Ik kan je voledig helpen aan schema,s.
Dit stotteren kan zoveel oorzaken hebben, heb intussen geleert niet meer via deze weg te reageren ( het is gewoon gokken )
Rudy
Ik dacht dat zo'n spoiler alleen op een turbo zat? Maar misschien als optie ook op andere modellen.
Stotteren kan inderdaad van alles zijn. Kijk eerst eens naar je ontsteking. Bougie's, kabels, dat soort dingen...
Rudy: zijn die bumpers origineel dan??
Stotteren kan inderdaad van alles zijn. Kijk eerst eens naar je ontsteking. Bougie's, kabels, dat soort dingen...
Rudy: zijn die bumpers origineel dan??
Nee het is het merk Reiger geloof ik zal het eens opzoeken. En het zijn geen orginele bumpers een dedra turbo en Integrale hebben aan de linker voorzijde alleen meer koelsleuven voor de intercoeler.
Heb er ook een gehad en die ging als de brandweer.
Heb er ook een gehad en die ging als de brandweer.
Bedankt voor de reactie's
IK heb wel belang voor die schema's etc. Ik weet hoeveel je daar voor moet hebben, maar dat mag je wel ff mailen.
Het was vanochtend wel sneeuwschuiven met zo'n verlaagde auto... maar ik heb de bumper heel kunnen houden.
Inderdaad een suffe vraag over dat stotteren. Ik heb nu de meeste dingen vervangen, bougies, kabels verdeelkap etc. Ik zal binnen kort de vae klep schoonmaken met die handleiding van die deltahpe site. Misschien dat dat werkt.
Is het normaal dat ik met m'n 2.0 i.e. 210/215 haal. Ik heb de specificaties opgezocht op autotrader.nl maar daar staat dat hij niet harder dan 195 kan.,
Groet,
Pieter Paul
IK heb wel belang voor die schema's etc. Ik weet hoeveel je daar voor moet hebben, maar dat mag je wel ff mailen.
Het was vanochtend wel sneeuwschuiven met zo'n verlaagde auto... maar ik heb de bumper heel kunnen houden.
Inderdaad een suffe vraag over dat stotteren. Ik heb nu de meeste dingen vervangen, bougies, kabels verdeelkap etc. Ik zal binnen kort de vae klep schoonmaken met die handleiding van die deltahpe site. Misschien dat dat werkt.
Is het normaal dat ik met m'n 2.0 i.e. 210/215 haal. Ik heb de specificaties opgezocht op autotrader.nl maar daar staat dat hij niet harder dan 195 kan.,
Groet,
Pieter Paul
Hmmm....De gegevens op Autotrader kloppen lang niet altijd. Maar misschien afwijking van de snelheidsmeter?