XXX Thema meeting XXX de details....

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Ronald

XXX Thema meeting XXX de details....

Unread post by Ronald »

Hallo allemaal,

Zoals gezegd volgen hier de details van de meeting op 6 feb. 2005.

We willen verzamelen tussen 12.00 & 13.00 uur bij het watersnood museum aan de Weg van de Buitenlandse Pers in Ouwerkerk. Het is een mooie plaats om foto's te maken van een hele reeks Thema's naast elkaar,met een mooie achtergrond! Dit is makkelijk te vinden:

Komende vanaf de N59 Rotterdam/Hellegatsplein:
Rij over de N59 naar Zierikzee,bij stoplichten linksaf richting Goes, en bij eerste stoplichten weer links en meteen rechts. Je rijdt nu de polder in, deze weg blijven volgen (langs de dijk) tot dat je aan de linkerkant Thema's ziet staan.

Komende vanaf N57/N59 Rotterdam/Middelburg:
Rij richting Zierikzee, na Zierikzee bij stoplichten rechtsaf richting Goes,en bij eerste stoplichten weer links en meteen rechts. Je rijdt nu de polder in, deze weg blijven volgen (langs de dijk) tot dat je aan de linkerkant Thema's ziet staan.

Komende vanaf de Zeelandbrug richting Zierikzee:
Sla bij de eerste stoplichten na de Zeelandbrug rechtsaf en meteen weer rechts.Je rijdt nu de polder in, deze weg blijven volgen (langs de dijk) tot dat je aan de linkerkant Thema's ziet staan.

Als iedereen er zo'n beetje is willen we een klein stukje rijden achter elkaar aan via Zierikzee en Brouwershaven naar het eindpunt in Bruinisse, n.l. Camping Onze Hoeve aan de Hageweg in Bruinisse. Deze camping staat bekend om o.a. de VW keverdagen waar in het verleden wel zo'n 150 kevers stonden!! Dus die 10 Lancia'tjes moet geen probleem zijn, denken we... Er is een mooi groot parkeerterrein pal voor de entree van het cafe/restaurant, daardoor is dit een prachtige locatie om elkaars auto nog eens te bekijken en met elkaar nog iets te drinken/eten. Ze zijn daar in ieder geval gewend aan groepen/club's die daar in en uit lopen...
Door deze mooie locatie is ook het weer iets minder van belang, alhoewel we hopen op een mooi winterzonnetje natuurlijk!

We hopen dat iedereen een leuke dag zal hebben én dat we daar niet alleen staan volgende week!!

Mochten er vragen zijn kun je mij even mailen en eventueel mijn gsm nummer vragen.

Met vr. gr.

Ronald en Cenai
Frank

Re: XXX Thema meeting XXX de details....

Unread post by Frank »

Mooimooi! Dan zorgen wij dat we er zijn. Ik kijk er al naar uit!

Meteen een vraagje tussendoor: Weet iemand hoe heet een uitlaatspruitstuk ongeveer wordt? Mijn "tot 600 graden bestendige"- motorblokverf is er in ieder geval zeker niet tegen bestand :-(.....

Groeten uit het natte Limburg!
Michael

Unread post by Michael »

moi wij propieren op tijt te sein
ie Turbo

Unread post by ie Turbo »

die van een turbo wordt rood-oranje heet als je je een beetje doorrijdt, hoe heet dat precies is weet ik niet, maar waarschijnlijk rond de 800 graden celsius...

pin me dr niet op vast.

Verfen is niet echt een optie lijkt me iig.
Ronald

Unread post by Ronald »

Hee Deutsche Freund, gelukkig gaat je Nederlandse spelling al aardig vooruit....Super toll gemacht!! We zien jullie a.s. zondag!!
Ronald

Unread post by Ronald »

Ze geven maar 20% kans op neerslag a.s. zondag en een beetje zon, dus ik hoop dat we aardig weer hebben! Kan ik zaterdag mooi de auto's nog even wassen....
Maarten-Jan Evers

Unread post by Maarten-Jan Evers »

Bij deze wil ik iedereen die naar de meeting gaat veel plezier wensen. Wie weet wat hieruit voort kan komen!

Helaas kan ik niet kiezen met welke Thema ik moet komen, dus kom ik maar niet :-)
Ronald

Unread post by Ronald »

Bedankt!!

Je komt toch uit Zwolle?
Tja da's inderdaad nogal ver ja..

Misschien de volgende keer bij warm weer en op een centraler punt.

Je ziet de foto's wel verschijnen!
Maarten-Jan Evers

Unread post by Maarten-Jan Evers »

Ja, Zwolle, dat klopt. Ver rijden is natuurlijk geen straf!

Volgende x bij de Vecht nabij Utrecht? Is wel een erg mooi stukje NL en goed bereikbaar.
Frank

Unread post by Frank »

Limburg is ook erg mooi hoor! ;-) Ach ja, zoals al werd gezegd is het rijden in een Thema (vooral met turbo..) geen straf!

Gisteren ben ik met een nieuwe Megane 1.6 16v naar Den Haag geweest en terug (vanuit Venray N-Limburg) Afzien hoor! Gewoon ronduit gevaarlijk om mensen in te halen! Verder is de Lancia stiller, comfortabeler en fijner sturend. Natuurlijk is 't een auto uit een heel andere klasse, maar toch zit er in mijn geval zo'n 14 jaar tussen qua leeftijd....Wederom wordt de uitspraak "Viva Lancia" gerechtvaardigd!

Tot zondag! (Voor diegenen die ook komen!) En de groeten voor de rest en tot een volgende keer!
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”