Voor liefhebber: Donkerblauw alcantara voor Thema

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
elentinos

Voor liefhebber: Donkerblauw alcantara voor Thema

Unread post by elentinos »

Prachtig donkerblauw alcantara interieur uit Lancia Thema serie 3. Bestaande uit:
- Stoelen.
- Achterbank met skiluik
- Deurpanelen

In prachtige onbeschadigde staat. Prijsidee: 200 euro.

Image
Ronald

Re: Voor liefhebber: Donkerblauw alcantara voor Thema

Unread post by Ronald »

Ik zie dat je een airbag stuur in je type 2 hebt. Is dat werkend of alleen voor de sier? Wat voor soort interieur heb je nu dan in je SW gebouwd?
Rudy

Unread post by Rudy »

Een thema heeft ook niet zoon verwarmings systeem.
En de schakelaar voor de gevarenverlichting zit op een type 3 op de middenconzool.
Het is dus een type 2 met type 3 deurpanelen.
Rudy
elentinos

Unread post by elentinos »

Klopt allemaal. Het is een type 2 SW met een interieur uit een type 3 sedan. Het airbagstuur is er ook later ingezet en ik neem even aan dat deze niet functioneert. Het verwarmingssysteem is wel origineel, het is het automatic heating system zonder airco. Bij mij hebben ze er wel een airco ingezet en aangesloten op het systeem. Werkt prima.
Ik heb nu een redelijk mooi blauw velours SW interieur gekocht en die wil ik erin zetten. Wanneer er geen liefhebber komt voor het alcantara interieur ga ik het alcantara van de achterbank overzetten op de deelbare SW-bank. Zal niet meevallen, maar ik kan het allicht proberen.
Frank

Unread post by Frank »

Airco op je "Lancia Automatic Heating System"?.....Dat wil ik ook! Is dat geen ingrijpende ingreep? (haha.....) Lijkt me voor de zomer wel fijn, namelijk!

Groeten van Frank
Rudy

Unread post by Rudy »

Doe normaal en monteer een airco dat is toch niet zoveel werk en veel gemakkelijker. En ik denk dat het goedkoper is.
groetjes Rudy
Frank

Unread post by Frank »

Maar het lijkt me sowieso een hoop werk, of niet? Ik neem aan dat er een aircopomp gemonteerd moet worden met een riem. (gaat dat überhaupt?) En een verdamper enzo....Ik nam aan dat zoiets ontzettend moeilijk was, vandaar dat ik niet verwachtte dat iemand dit zou laten doen.

Een hoop groeten,

Frank

PS. Ik hoop toch dat het zondag een beetje goed weer is!
Rudy

Unread post by Rudy »

Een pomp inbouwen waar hebben we het over, en in de steunen van de radiateur zitten al extra gaten stelt niet veel voor. Breng de auto maar heb ongeveer 2 dagen werk.
M.v.g. Rudy
Frank

Unread post by Frank »

Haha.....Het is maar goed dat sommigen er meer verstand van hebben dan ik :) Maar goed, dan moet ik natuurlijk nog wel aan de onderdelen komen. Ik ga nog wel wat geld aan de kant leggen en dan zie ik over een paar maanden nog wel. 't Is nu toch niet hard nodig. (Geld is schaars zoals gebruikelijk!)

In ieder geval bedankt voor de info en kennis!
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”