Mooi!!

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Frank Martens

Mooi!!

Unread post by Frank Martens »

Leuke 8.32 op Ebay.....Als ik toch \'s geld had ;)....Wat zijn \'t toch schitterende auto\'s.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... otohosting
Ronald

Re: Mooi!!

Unread post by Ronald »

Nou moet ik even ingrijpen jongens!!

Wat zeg je nou toch weer joh!! Nog nooit zo'n lelijke 8.32 gezien!! Op het Alfa forum hebben we hem helemaal afgebrandt en op de Duitse Lancia site vergeleken ze hem met een plak Golf. Waarom hebben ze het interieur nou zo vernXXkt? Opzichtige wielen, en dan die streep op het dak. Ik vermoed dat er ook neon onder zit... Een Thema is een chique limousine en geen plak auto. Er staat nu ook een rode te koop met oer lelijke Lester bumperkit er op geschroefd... Verschrikkelijk! Vinden mensen die bumpers nu echt een verbetering t.o.v. de standaard bumpers?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 9&rd=1

Persoonlijk vind ik deze veel mooier, wielen misschien beetje bedenkelijk, maar mooie snelle limousine zonder poespas. Type 3 bumpers erop en dan is tie helemaal klaar!

Image

Mooi he....
marc

Unread post by marc »

Ronald,waarom zou jij moeten ingrijpen?Mag Frank die zwarte 8.32 nu niet mooi vinden?Daarbij,zo lelijk is hij nu toch ook weer niet.Die rode dat is een ander paar mouwen,die vind ik nu ook erbarmelijk spuug lelijk,maar daarom kan een ander die wel super mooi vinden.Zo zie je maar,over stijl,klasse en schoonheid valt nu éénmaal niet te discusieren.
mvg marc.
Ronald

Unread post by Ronald »

Mooi man, op het Alfa forum is de zelfde discussie ontstaan, maar daar over de meeste 155 rijders die hun auto's nogal, ehh, uitbundig aankleden.. Natuurlijk heeft ieder zijn mening, het was maar een geintje! Als je "vroeger" een Alfa had kon je hem verlagen, mooi wieltje eronder en klaar. Tegenwoordig worden ze vol gehangen met spullen die (naar mijn idee) de auto er niet mooier op maken.

Image

Maar goed, ieder zijn mening...

Hee Marc, kom jij ook naar de meeting?
Frank Martens

Unread post by Frank Martens »

Over smaak valt natuurlijk niet te twisten.....Ik vind bijvoorbeeld de type 3 bumpers lang niet zo mooi als die van type 2.....Veel te plomp ofzo...niezo sportief. Hmmm.....ff zien of ik hiermee vrienden maak ;)
Gtvco

Unread post by Gtvco »

Hee Ronald,

Ziet er erg goed uit die zwarte grille!!!!!SUPER!!!!

Grtz Marco
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”